    From: Caldrith <k...@i...pEEl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank i dvdcrave.com
    Date: Tue, 1 Apr 2008 22:11:05 +0200

    ano, postanowilem skorzystac z promocji z w/w sklepu a przy okazji
    sprawdzic, czy placenie ekarta w necie dziala...
    zamowilem, wklepalem dane karty, poszlo...
    nastepnego dnia dostalem maila od nich, ze wszystko git, ale wystapil
    problem z karta, a blad ow to "do not honour" (wiem, co to znaczy)
    ok, pomyslalem, ze moze jakis blad zrobilem, no to wklepalem sobie dane
    po raz drugi i puscilem dane, ale zaraz sobie przypomnialem, ze moze
    trzebaby cos uaktywnic, poczytac na ten temat... w ciagu 15 minut
    ustalilem na mlinii niezbedne limity :] na transakcje dzienne i
    miesieczne, ktore domyslnie byly na 0zl i czekalem...
    dzis dostalem identycznego maila jak wczoraj...

    pomyslalem, moze machina sprawdzajaca karte ruszyla zaraz po przslaniu
    zamowienia i te 15 minut opoznienia spowodowalo niemoznosc zakupu...
    aczkolwiek nie jestem do konca przekonany, ze taki a nie inny komunikat
    bledu informuje mnie o braku kasy na koncie :/

    nic to, poczekam do jutra na maila i jesli po raz trzeci wypluje mi "do
    not hnour" to chromole to i przeprosze sie ze sprawdzona karta
    inteligo...

    czy ktos juz mial doswiadczenia z placeniem zwykla ekarta w internecie?

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |