  • 1. Data: 2011-06-30 08:27:45
    Temat: mBank i paragraf 22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak sobie zakładałem w mBank o godz. cirka 23.15 2 lokaty na eMax
    Plus. Potwierdzenie nie przyszło od razu, to poszedłem spać. Patrzę
    ja rano, a tu maile i w treści jest:

    Mail 1
    wniosek numer xxx846 został odrzucony z powodu: innych wniosków w
    toku. Numer procesowanego wniosku : xxx688

    Mail 2
    wniosek numer xxx688 został odrzucony z powodu: innych wniosków w
    toku. Numer procesowanego wniosku : xxx846

    Nic dodać, nic ująć. Radosna *tfurczość* tanich programistów mBanku.

    Zaraz dokopię też i Getin Onlinowi :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]