  • 1. Data: 2011-06-30 07:41:46
    Temat: Wiśnie Aliora
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    z grouponowej promocji według regulaminu powinny wpłynąć "do 30
    czerwca". Dostał ktokolwiek przed trzydziestym, czy w "wyższej kulturze
    bankowości" "do 30 czerwca" oznacza "nie wcześniej niż 30 czerwca, jak
    się klient upomni"?

  • 2. Data: 2011-06-30 07:48:46
    Temat: Re: Wiśnie Aliora
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-06-30 09:41, knrdz pisze:
> [...]
    > czerwca". Dostał ktokolwiek przed trzydziestym, czy w "wyższej kulturze
    > bankowości" "do 30 czerwca" oznacza "nie wcześniej niż 30 czerwca, jak

    czy ktos w ogole dostal? bo u mnie na razie nic :/

  • 3. Data: 2011-07-01 17:19:05
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    dostalem 30 czerwca
    Wisienka jednak troche robaczywa. Po uwzglednieniu kosztow ze 100 robi sie
    70, 15 za wydanie karty + conajmniej 2 x 5zl oplata miesieczna za karte + 5
    za grupon, w przyszlym tygodniu mozna zamykac konto a 70zl ulica nie chodzi
    :)