-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!oceanic.wsisiz.edu.pl!jankowsr
From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
Date: Thu, 14 Aug 2014 12:40:00 +0200
Organization: Mafia Pruszkowska
Lines: 68
Message-ID: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: oceanic.wsisiz.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; format=flowed; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1408012803 29957 2001:1a68:a::33 (14 Aug 2014
10:40:03 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Aug 2014 10:40:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Alpine 2.10 (LFD 1266 2009-07-14)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:604866
[ ukryj nagłówki ]Ostatnio miałem trochę problemów z rezerwacją hotelu przy pomocy karty
kredytowej wydanej w mBanku. Dość długo nie mogłem się zorientować o co
chodzi. Niespecjalnie pomogło w wyjaśnieniu sprawy to, że mLinka przy
pierwszym kontakcie powiedziała, że sprawdziła próby uwierzytelniania
mojej karty i żadnych od miesiąca nie było (co później okazało się
nieprawdą). Przy drugim kontakcie inna mLinka potwierdziła, że powodem
odrzucenia autoryzacji był "błąd terminala". Normalnie po takiej
informacji pewnie bym już zrezygnował, no ale byłem lekko zdesperowany i
postanowiłem pociągnąć temat pytając o jaki błąd chodzi. Powodem było
rzekomo użycie paska magnetycznego zamiast chipa.
booking.com, gdzie rezerwowałem hotel zapewne przekazuje dane które są na
pierwszej stronie karty kredytowej i oni je tam pewnie wklepują do
jakiegoś terminala co pewnie wygląda jak użycie paska. Okazało się, że w
mBanku (i pewnie w innych bankach) taki sposób użycia karty nie jest
akceptowany. Dodam, że miałem ustawione niezerowe limity na wszystkie
dostępne w interfejsie użytkownika rodzaje transakcji, w tym "Transakcje
korespondencyjne i telefoniczne". Okazało się jednak, że można poprosić o
tymczasowe (na 3 dni) zezwolenie takiego sposobu autoryzacji karty, co
uczyniłem. Poniżej wkejam wiadomość otrzymaną z booking.com w razie gdyby
ktoś próbował szukać rozwiązania problemu po fragmencie treści otrzymanego
maila (tak jak ja to wcześniej robiłem, ale bezskutecznie).
------------------------- Wiadomość oryginalna -------------------------
Temat: Uwaga, dotyczy rezerwacji: nnnnnnnnnn Hotel XXXXXXX
Od: "Booking.com" <n...@b...com>
Data: 13 Sierpnia 2014, 2:58 pm, Śr
Do: j...@o...wsisiz.edu.pl
----------------------------------------------------
----------------------
Szanowni Państwo,
Otrzymaliśmy od obiektu Hotel XXXXXXX informację, że podane dane karty
kredytowej nie mogły zostać przetworzone w celu zagwarantowania
rezerwacji.
Prosimy o podjęcie jednego z dwóch niżej wymienionych działań:
* Podanie danych tej samej karty: prosimy skontaktować się z wystawcą
karty w celu upewnienia się, że jest ona aktywna, na jej rachunku
znajdują się wystarczające środki i jest ważna dla międzynarodowych
transakcji internetowych. Następnie prosimy wprowadzić dane karty,
klikając tutaj.
* Podanie danych innej karty: Prosimy wprowadzić dane karty tutaj.
Prosimy upewnić się, że karta jest aktywna, znajdują się na jej
rachunku wystarczające środki i jest ważna dla międzynarodowych
transakcji internetowych.
W celu uzyskania pomocy mogą Państwo skontaktować się z obiektem Hotel
XXXXXXX.
Adres e-mail obiektu: r...@x...com
Nr telefonu obiektu: +nnnnnnnnnnnn
Uwaga: Prosimy o podjęcie działania w ciągu 24 godzin, aby obiekt nie
próbował anulować Państwa rezerwacji.
Państwa rezerwacja w tym obiekcie będzie ważna dopóki nie otrzymają
Państwo wiadomości z potwierdzeniem anulowania rezerwacji. Mogą Państwo
także zostać obciążeni przez obiekt za niepojawienie się w obiekcie,
późne odwołanie rezerwacji lub w ramach przedpłaty.
Po otrzymaniu danych karty kredytowej wyślemy Państwu nowe
potwierdzenie rezerwacji.
W każdej chwili mogą Państwo liczyć na naszą pomoc.
Z poważaniem
Centrum Obsługi Klienta Booking.com
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.14 21:50 osa
- 15.08.14 08:12 Rafal Jankowski
- 16.08.14 11:44 Krzysztof Halasa
- 16.08.14 16:22 Rafal Jankowski
- 16.08.14 19:30 Wojciech Bancer
- 16.08.14 19:40 Rafal Jankowski
- 16.08.14 20:19 Krzysztof Halasa
- 16.08.14 20:46 Wojciech Bancer
- 16.08.14 20:54 Rafal Jankowski
- 16.08.14 20:59 osa
- 16.08.14 21:02 Rafal Jankowski
- 16.08.14 21:11 Rafal Jankowski
- 16.08.14 21:34 Wojciech Bancer
- 16.08.14 21:43 Krzysztof Halasa
- 16.08.14 21:59 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?