  • 11. Data: 2003-04-03 13:43:41
    Temat: Re: mBank info o niewykonanych przelewach
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Niestety jak widać z dyskusji mBank ma ten problem głęboko w ... nosie.

    nooo w koncu i mnie to dotknelo :-(
    eMax->eKonto poszedl, a eKonto->zewnetrze nie.
    Zobaczymy co powiedza jak juz zadzwonia.

    za to zrobilem sobie ten przelew recznie (oczywiscie za pozno na
    elixir [wczoraj]) i byl fajny stan systemu:
    - w planowanych on byl (jako oczekujacy) [na wykonanie 3.04]
    - w historii tez (!!!) [jako zlecony i zaksiegowany 2.04 (!!!)]
    ciekawe czy dzis sie ostatecznie wykonal i jak to wszystko wyglada teraz?

    *na pewno* nie bylo dwuch przelewow gdyby ktos rozwazal taka opcje ;-)
    choc moim zdaniem wedle tego co powyzej napisalem wlasnie tak to wyglada.

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2003-04-06 15:44:36
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Losowej?
    Może by wprowadzili dyspozycje z datą i czasem z dokładnością do milisekundy
    ;)

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 13. Data: 2003-04-07 17:23:03
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    > nooo w koncu i mnie to dotknelo :-(
    > eMax->eKonto poszedl, a eKonto->zewnetrze nie.
    > Zobaczymy co powiedza jak juz zadzwonia.

    zadzwonili. dzien pozniej niz samo to badziwnie na WWW zaproponowalo
    (to po cholere toto jest???)

    wytlumaczenie zwala z nog:
    widocznie przelew z eKonta w swiat (zewnetrzny!) byl robiony zanim zostal
    wykonany eMax->eKonto (wewnetrzny).
    Albo klamia na tej oinfolinii, albo informacja o koljenosci wykonywania
    przelewow jest tylko poboznym zyczeniem, a komputer robi jak ma ochote ;-).
    Dysponentka zaproponowala przelewac na eKonto z jednodniowym wyprzedzeniem.

    Inteligo poszlo do PKO BP i juz nie ma konkurencji dla mB wiec moga sobie
    robic co chca? :-(

    pozdrawiam

    romekk

  • 14. Data: 2003-04-08 09:41:21
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Roman Kubik wrote:

> [...]
    >
    > Inteligo poszlo do PKO BP i juz nie ma konkurencji dla mB wiec moga sobie

    Sprawa już była poruszana. Zasada "najpierw wewnetrzne, potem
    zewnetrzne" stosuje się w mBanku umownie. Nigdzie w regulaminie jej nie
    ma i z tego powodu "w razie czego" mogą się wszystkiego wyprzeć. Jednak
    przypadki, kiedy to nie działa są raczej sporadyczne (choć ostatnio
    niepokojąco częste jak gdyby) i zwykle przydarzają się po weekendowych
    konserwacjach systemu. Moge jedynie radzić, żeby na ten sam dzień
    ustawiać przelewy mniej ważne, zaś takie, które muszą wyjść "na sicher"
    rozdzielać jednym dniem. Cóż...