  • 11. Data: 2002-01-21 07:42:01
    Temat: Re: mBank jak burza
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 23:10:29 +0100, Laik <n...@a...in.pl> wrote:

    >ech, wyrzucilem koperty. tam nadawca byl...
    >madrzejsi dopowiedza.

    Oczywiscie, ze mBank. Ale ze wzgledu bezpieczesntwa nie w fimowych
    kopertach tylko z oznaczniem C.O.K.P. (czy jakos tak).
    Daje to wieksze szanse na dotarcie przesylki, niz jesli na kopercie
    jest "UWAGA TU JEST KARTA" ;-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-01-21 08:46:59
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>.
    W wiadomości z Mon, 21 Jan 2002 08:42:01 +0100 przeczytalem:

    >Oczywiscie, ze mBank. Ale ze wzgledu bezpieczesntwa nie w fimowych
    >kopertach tylko z oznaczniem C.O.K.P. (czy jakos tak).

    wiedzialem, ze dopowiecie.
    Centrum Obrotu Kartami Platniczymi? :)

    >Daje to wieksze szanse na dotarcie przesylki, niz jesli na kopercie
    >jest "UWAGA TU JEST KARTA" ;-).

    ale napis "nie zginac" powinni dodac :)
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 13. Data: 2002-01-21 20:56:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002 09:46:59 +0100, Laik <...@b...pl> wrote:

    >wiedzialem, ze dopowiecie.
    >Centrum Obrotu Kartami Platniczymi? :)

    Jak na moj gust to Obslugi ale nie wiem. Z reszta bez znaczenia

    >ale napis "nie zginac" powinni dodac :)

    Na szczescie mBankowe karty to nie lubiace pekac Austriacardy :-)

  • 14. Data: 2002-01-22 03:32:43
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@v...wmid.amu.edu.pl>

    W dniu Sun, 20 Jan 2002 23:10:29 +0100,
    przez Laik zostało popełnione co następuje:

    > zlap za telefon i ich pogon. przy wypelnianiu formularza w necie nie
    > zamawialem zadnej karty do zalozonego ekonta. potem przemyslalem
    > sprawe i telefonicznie zadysponowalem obie. przyszly po tygodniu,
    > jednak nie w kopertach mbanku. po nastepnych trzech dniach dotarly:
    > pin do ve i numerek kontrolny do ekarty.
    zaraz chyba zadzwonię... albo może raczej za kilka godzin bo po co mają
    się o tej godzinie stresować;) Albo.. na ich stronce jest zamówienie
    telefonu. Może z tego skorzystać? Nie jest to chyba płatne?

    > czekaj, spojrze na zegarek... jest po dwudziestej trzeciej...
    > niedziela...
    > wiem - w przyszlym tygodniu!
    już wtorek :) Wczoraj przyszła druga koperta z hasłami jednorazowymi
    którą domówiłem w ubiegłym tygodniu. A karty ciągle niet :/

    > a pinu nie masz do dzis ;-)
    mam, mam ;)

    Pozdrowionka

    --