  • Data: 2004-01-16 08:05:00
    Temat: mBank - karty debetowe? płatnicze?
    Od: "Beer" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Oświećcie nieoświeconego.
    Laik jestem i pokręciło mi sie juz wszystko zupełnie.

    Pierwsza karta już jest przy końcu terminu ważności, więc
    przysłali mi drugą. Jest napisane, że mogę ją aktywować
    poprzez mLinię albo WWW. Telefonów nie znoszę, więc chcę ją
    aktywować poprzez WWW.

    Najzwyklejsza karta do EKONTA w mBanku, to co to za karta?
    Debetowa? Czy jakaś inna? "Zwykła" :)

    Na swoim koncie mam do wyboru kartę debetową, albo kredytową.
    Wiadomo, że kredytową to ona nie jest. Pozostaje debetowa,
    chociaz nic nie wiedziałem jak dotąd o jakichś możliwych
    debetach na swoim koncie. Ale nic to...
    Wchodzę w "Karty debetowe" a tam stoi jak byk: "Brak kart.. "
    No to w końcu jaką mam kartę? I nie śmiać się proszę !! :)
    Pisałem na wstępie, żem laik. :)
    Przecież korzystam od dwóch lat z konta, z karty, więc czemu
    tam jest napisane, że brak kart?! To może jednak nie tam mam
    aktywować nową, "zwykłą" kartę płatniczą?