  • 11. Data: 2013-06-13 23:22:33
    Temat: Re: [mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    cc9 wrote:

    > A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza ,,brak zdolności
    > kredytowej" przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z

    pewnie rabnales sie w dacie umowy o prace, chyba minimum 3mc chca?

    Zadzwon na mlinie to ci powiedza dlaczego analityk odrzucil wniosek.

  • 12. Data: 2013-06-14 11:29:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cc9" 51b9f466$0$1449$6...@n...neostrada.pl

    > A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza "brak zdolności

    Ja wiem. TTTM. (ten typ tak ma) Z tego słynie mBank, że
    lewa jego ręka nie wie, co czyni jego ręka prawa? Że mały
    palec jego lewej ręki nie wie, co robi środkowy palce jego
    lewej ręki... Ja wie, co trzeba zrobić -- pogodzić się z tym
    i na przyszłość (w przyszłości) uwzględniać ten fakt.

    > kredytowej" przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z minimalnym
    limitem (3 tys.), a jednocześnie atakuje w serwisie
    > transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
    > zdolność jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
    > (oferta gwarantowana, 100% przyznawalności itp. - przynajmniej tak piszą). Zresztą
    o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-06-14 13:24:07
    Od: cc9 <c...@g...com>

    W dniu 2013-06-13 18:33, cc9 pisze:
    > A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza ,,brak zdolności
    > kredytowej"

    Ok, dzięki wszystkim za komentarz.
    Chciałem się tylko upewnić, że nie ma prostej metody zwrócenia im uwagi
    typu jakieś magiczne hasło na mLinii. Jak nie ma to trudno, olać ich,
    tragedii nie ma.

  • 14. Data: 2013-06-15 08:12:13
    Od: Pablo25 <p...@g...com>

> [...]
    > piszą). Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku
    > nie pytają, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

    A u mnie sytuacja jest odwrotna; zadnych ofert kredytowych dla ciebie w
    mbank nigdy nie mialem i nie mam,tylko depozytowe.
    W kwietniu wydana zostala mi karta world z limitem 10tys na podstawie
    standardowego wniosku,bez zadnych dokumentow; a ostatnio zamienilem
    posiadana karte miles&more z limitem 10tys na opcje premium,pomimo ze
    dochodu 10tys nie mam,takze bez zadnych papierkow.
    Nieprzewidywalne jest procesownie kredytowe w mbanku,w moim przypadku
    podobno istotne byly obroty na koncie + historia w BIK