    From: "Ronin" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - kilka pytan
    Date: Tue, 23 Nov 2004 18:08:10 +0100

    Witam
    Otrzymalem wlasnie koperte od mbanku. Chce otworzyc sobie ekonto. Przyslali
    mi tutaj umowy, pakiet aktywacyjny itd. Mam kilka pytan.

    1. Otoz dostalem tez taki ciekawy dokument - "Oświadczenie."

    Sa tutaj wypisane moje dane. Jest takie zdanie "Oswiadczam iz zapoznalem sie
    z regulaminem korzystania z uslug supermaketu z funduszami" Pisze ze
    zawieram umowe z mbankiem o korzystanie z uslugi supermarketu. Jest tez "
    oswiadczam ze wyrazam wole uczestniczenia w funduszach inwestycyjnych a co
    za tym idzie skladam zlecenie nabycia jednostek uczestnictwa tych funduszy
    inwestycyjnych w liczbie ..."
    Jest miejsce do podpisu i wpisania swojego NIPu. Jest problem ja nie mam
    jeszcze swojego nipu.

    Co to jest jakie supermarkety? jakie fundusze? Mam to im w ogole odeslac czy
    tylko ta jedna podpisana umowe?

    2. Na tej kilkustronicowej umowie co im sie odsyla pisze ze sa pobierana
    prowize za prowadzenie konta. ale znowu w cenniku pisze ze za EKONTo nic sie
    nie placi. Pewnie ten tekst na umowie jest ogolny ale wole sie upewnic.

    3. Czy moge zrezygnowac w kazdej chwili z ekonta, bez zadnych konsekwencji?
    Chocby 3 dni po zawarciu umowy? Czy jak na przyklad wprowadza jakies oplaty,
    moge od tak zrezygnowac?

    4. W sumie na koncie nie bede umieszczal zadnych wiekszych sum. bedzie mi
    ono sluzylo aby ktos wplacil tam pieniadze za transakcje na allegro czy tym
    podobne. Nie ma zadnego wymogu zeby tam byla jakas minimalna kwota prawda??

    5. Zalozmy ze wycaigam z ekonta wszystkie pieniadze, i nie z bankomatu
    euronetu - wtedy zrobi mi sie debet ale czy beda naliczane odsetki od tego
    debetu?

    6. Teraz dopiero zauwazylem ze za wydanie ekarty placi sie 25zl. Do czego
    ona jest mi potrzebna? Np. chcialbym kupic karte doladowujaca do popa w
    internecie, tam jest mozliwosc zaplacenia mtransferem, moge to zrobic
    bezposrednio z mojego domowego komputera czy jest mi wlasnie do tego
    potrzebna ekarta??

    7. Tak szczerze, jest cos nie tak z tym bankiem? Bo z tego co widze na
    grupie dyskusyjnej to od czasu do czasu mozna spotkac ze mbank czegos nie
    wysyla pomimo kilku telefonow do nich? Jest w tym zakladaniu ekonta jakis
    haczyk czy cos? Jakies oplaty?

    8. Co to sa te zdefiniowane przelewy tak najprosciej mowiac? mozna ich
    zdefinoowac 50, po co to?

    9. Jest cos o czym powinienem wiedziec?

    10. Jest jakis punkt w krakowie czy w wojewodztwie malopolskim mbanku gdyby
    trza bylo podejsc czy ochrzanic :)?

    Wiem sporo tych pytan ale wole sie dowiedziec wszystkiego teraz niz po
    odeslaniu umowy.
    Bylbym wdzieczny za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Ronin