  • Data: 2004-08-20 13:21:48
    Temat: mBank, kredyt odnawialny i karta debetowa
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc, sytuacja dotyczy mojego kolegi ale jak mi o tym powiedzial to
    bylem zaskoczony i ciekawy jestem czy to jakas mLinka go w ch**a robi
    czy faktycznie mBank taki popieprzony jest.
    Kolega stara sie o kredyt odnawialny, jest w trakcie zalatwiania
    formalnosci. Posiada jeszcze stara karte ktora debetowa polecalem mu
    wymienic juz dawno. Umowe podpisana wyslal jeszcze przez wnioskiem o
    kredyt ale o karte nowa wystapil dopiero teraz i... kazali mu spadac bo
    ma kredyt w trakcie zalatwiania. Namowilem go zeby zadzwonil jeszcze raz
    i dowiedzial sie z jakiej racji, a to podobno wewnetrzny regulamin banku
    tak mowi. Poradzilem mu zeby zazadal natychmiastowego udzielenia mu
    wgladu w ten regulamin albo niech powiedza ktory punkt umowy stanowi o
    czyms takim ze nie moze dostac karty jak ma kredyt w fazie zalatwiania
    (to jakis absurd imho) a jak mu nie pokaza to niech sklada reklamacje.

    Ciekawe co by bylo w przypadku gdyby musial z jakiegos wzgledu zastrzec
    karte i starac sie o nowa. Tez by nie dali?

    Powiedzcie co o tym sadzicie a ja bede informowal o rozwoju sprawy.

    Pozdr.
    JD