-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
pl!not-for-mail
From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Date: Mon, 3 Feb 2003 22:13:06 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 65
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
Message-ID: <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl>
References: <0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
X-Trace: news.onet.pl 1044306907 9995 62.179.18.134 (3 Feb 2003 21:15:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Feb 2003 21:15:07 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226800
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik wrote:
> Moje doswiadczenia sa fatalne.
> 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
> 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
> 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
> Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.
Po prostu prawo skali - 300 tysiey klientow robi swoje.
Ciekawe czy im dziala juz jakos ten system CRMu ale po prostu widac,
ze nie przykladaja duzej wagi do pytan z maila (w Multi to samo...).
Nastepnym razem dzwon lub chat'uj (chociaz to drugie jest wyjatkowo
upierdliwe - bo zanim pracownik sie dowie, to wieki mijaja...).
Jesli potrzebujesz dobrej obslugi polecam badz Inteligo - poki im sie
nie rozwali caly ten zachwalany system stawiajacy na jakosc obslugi,
albo... sorry - nie w tym segmencie szukak - proponuje z tanszych
rzeczy Fortis Bank.
Acha - jest jeszcze jedna rzecz - nie wyobrazaj sobie za duzo, ze
bank wysle ci super spersonalizowana odpowiedz zadana przez maila.
Sorry - nie jestes klientem - nie moga na ciebie marnowac czasu - bo
ten musza dzielic na duza ilosc juz zdobytych. Ciesz sie, ze w gole
odpisali ;) W przeprowadzaneych nie tak dawno badaniach (opublikowane
na lamach GB) wyszlo, ze czesc bankow w ogole nie odpowiada, czesc
kieruje na swoje strony, a takie , ktore potraktowaly sprawe klienta
bardzo powaznie - mozna blo liczyc na placach...
(sam praktykuje jak pisze na biuro prasowe bankow... Ciekawe do Citi
za cholere nie dostaniejsz maila do rzecznika, KB nie odpowiada w
ogole, i kilka innych bankow podobnie - z drugiej strony sa
rzecznicy - ktorzy sa fachowcami w tym co robia - niezaleznie czy
pytanie zadaje ja czy dziennikarz wielkiego dziennika (widzialem prace
rzecnzikow w dwoch bankach, no i cenne wnioski z rozmow z Wojtkiem F.
;)
Po mailu banki nie moga rozpoznac "wartosci" klienta. (no, chyba, ze
pisze z d...@d...pl heheheh ;)
Najlepsza praktyka - zeby sie cos dowiedziec- nie pisz maila, tylko
idz do placowki, albo dzwon. Inaczej bedziesz mial taka a nie inna
odpowiedz i p[o prostu przyzwyczaj sie do tego.
Wydaje sie, ze banki przestaly isc w ilosc, a zaczynaja isc w jakosc.
Zgodnie z prawem Pareta w bankowosci 7% klientow generuje 80%
przychodow.
Nowe systemy zarzadzania, te wszystkie CRMy ma za zadanie
wystandaryzowac obsluge klienta masowego, a pozostalych po tej rzezi
niewiniatek pracownikow skierowac do obslugi wlansie tych grubych ryb
z gruba kasa.
A my szaraczki... Bankow nie zmusimy, zeby nas obslugiwaly tak jak
tego chcemy - za to mozemy sami to zmienic - po rostu posiadajac duza
kase, lub wybierajac jakis prestizowy zawod.... Prawnicy, lekarze i
tak dalej to maja dobrze kurka ;)))
A mnie to Fortis nawet VC nie chce dac... zycie jest niesprawiedliwe,
hahahaha ;)
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.03 21:28 JaKi
- 03.02.03 21:31 JaKi
- 03.02.03 22:11 Michał 'Amra' Macierzyński
- 03.02.03 22:24 JaKi
- 03.02.03 22:29 emerel
- 03.02.03 22:33 f...@g...pl
- 03.02.03 22:49 Michał 'Amra' Macierzyński
- 04.02.03 07:52 motherboard
- 04.02.03 07:53 motherboard
- 04.02.03 08:08 Wojtek Frabinski
- 04.02.03 11:12 l...@o...pl
- 04.02.03 11:16 Michał 'Amra' Macierzyński
- 04.02.03 11:31 Witek
- 04.02.03 11:43 Michał 'Amra' Macierzyński
- 04.02.03 11:41 Wojtek Piecek
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...