  • 1. Data: 2009-12-21 08:18:16
    Temat: mBank lokaty
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    mam ekonto w mBanku
    mam 1000zl "wolne" ktore chce gdzies "wrzucic"
    i powiedzmy doplacac co miesiac 100zł
    co wybrac ?
    mLokate? eMaxLokate? a może cos innego?

    Chcę to "wrzucic" co najmniej na rok.

    Zakladam opcje że coś się stanie/bede potrzebowal gotówki i będę musiał to
    zlikwidować/wybrać część pieniędzy.

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2009-12-21 08:38:19
    Temat: Re: mBank lokaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojtek wrote:
    > mam ekonto w mBanku
    > mam 1000zl "wolne" ktore chce gdzies "wrzucic"
    > i powiedzmy doplacac co miesiac 100z?
    > co wybrac ?
    > mLokate? eMaxLokate? a mo?e cos innego?

    emax plus?

  • 3. Data: 2009-12-21 08:56:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Wojtek" news:hgnb0e$lur$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > mam ekonto w mBanku

    Ja też :)

    > mam 1000zl "wolne" ktore chce gdzies "wrzucic"
    > i powiedzmy doplacac co miesiac 100zł
    > co wybrac ?
    > mLokate? eMaxLokate? a może cos innego?

    emax+

    > Chcę to "wrzucic" co najmniej na rok.

    kwota nie jest duża więc potencjalne zyski z lokat w stosunku do trzymania
    tych pieniędzy na RO (w tym przypadku emax+) będą niewielkie, wręcz
    mikroskopijne :) Dlatego też tak jak napisałem powyżej, wpłać ww. kwotę na
    rachunek emax+ i sobie kiedy chcesz i ile chcesz na niego dopłacaj. W każdej
    chwili możesz te pieniądze ruszyć (jedną wypłatę w miesiącu masz za friko),
    więc uzyskujesz większą swobodę niż w przypadku "zamrożenia" tych pieniędzy
    na lokacie.

    > Zakladam opcje że coś się stanie/bede potrzebowal gotówki i będę musiał to
    > zlikwidować/wybrać część pieniędzy.

    Idealne rozwiązanie - emax+.

    > z gory dziekuje za pomoc

    Proszę bardzo.

  • 4. Data: 2009-12-21 14:17:15
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    >
    > Chcę to "wrzucic" co najmniej na rok.
    >
    > Zakladam opcje że coś się stanie/bede potrzebowal gotówki i będę musiał to

    eMax plus możesz 4 założyć via net a na nich ok. 700zł bez belki a
    pieniądze masz zawsze dostępne i niezamrożone.

    orcio