  • 1. Data: 2008-07-15 12:44:04
    Temat: mBank - nie poszły przelewy do ZUSu?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Nie wiem za bardzo co jest grane...
    Miałem ustawione przelewy do ZUS na dzisiaj. Rano patrzę na konto - stan się
    zgadza, widać zusy poszły. Klikam w saldo - są w historii, wszystko OK.
    Klikam w "operacje zaplanowane"... a tam wszystkie trzy przelewy do ZUS ze
    statusem "oczekujący".

    Kliknąłem znowu w historię konta, potem w jeden z przelewów do ZUS - a tam
    informacja "przelew nie został jeszcze zrealizowany".

    Minęły już trzy sesje którymi wychodzą przelewy, została jeszcze tylko
    czwarta - co prawda nią idą tylko przelewy do ZUS... ale czy to oznacza że
    przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-07-15 13:04:10
    Temat: Re: mBank - nie poszły przelewy do ZUSu?
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > czwarta - co prawda nią idą tylko przelewy do ZUS... ale czy to oznacza że
    > przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    do ZUS przelewy wychodzą specjalną, IV sesją ok. 18:50

    pzdr
    t.

  • 3. Data: 2008-07-15 13:04:48
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > czwarta - co prawda nią idą tylko przelewy do ZUS... ale czy to oznacza że
    > przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    Tak, tylko tą sesją.

    marekz

  • 4. Data: 2008-07-15 13:05:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    Ponoć tylko tą, o 17 godzinie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-07-15 13:05:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-15, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Minęły już trzy sesje którymi wychodzą przelewy, została jeszcze tylko
    > czwarta - co prawda nią idą tylko przelewy do ZUS... ale czy to oznacza że
    > przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    Tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-07-15 13:10:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek." 487ca049$...@n...home.net.pl

    > do ZUS przelewy wychodzą specjalną, IV sesją ok. 18:50

    Mnie, przed paroma miesiącami, powiedziano w mBanku, że o 17 godzinie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-07-15 14:30:27
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > czwarta - co prawda nią idą tylko przelewy do ZUS... ale czy to oznacza że
    > przelewy do ZUS idą TYLKO tą sesją a poprzednimi - nie?

    Przelewy do ZUSu idą tylko jedną sesją o 16.55. Tylko przelewy do ZUSu,
    żadne inne.

  • 8. Data: 2008-07-15 18:32:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 16:30:27 +0200, gollum napisał(a):
    > Przelewy do ZUSu idą tylko jedną sesją o 16.55. Tylko przelewy do ZUSu,
    > żadne inne.

    OK, dzięki wszystkim za wyjaśnienia :) Faktycznie przelewy poszły...

    Pozdrawiam,