  • 1. Data: 2011-08-24 09:14:40
    Temat: mBank - nowa karta debetowa.
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Kończy mi się okres wazności mojej obecnej karty debetowej (VISA
    Electron) i mBank proponuje dwie nowe do wyboru:
    - MasterCard Debit PayPass
    - Visa Electron PayWave

    Czym one się różnią, bo z opisu wynika, że generalnie to jest to samo
    - poza firmą rozliczeniową. Jakie to ma znaczenie?

    Michał

  • 2. Data: 2011-08-24 10:23:17
    Temat: Re: mBank - nowa karta debetowa.
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    Witajcie,

    >- MasterCard Debit PayPass
    >- Visa Electron PayWave

    >Czym one się różnią, bo z opisu wynika, że generalnie to jest to samo
    >- poza firmą rozliczeniową. Jakie to ma znaczenie?

    Przy platnosciach zlotowkowych pewnie niczym
    ale przy uslugach przewalutowania juz niekoniecznie

  • 3. Data: 2011-08-24 18:11:25
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 24 Aug 2011 02:14:40 -0700 (PDT), michalp <m...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Czym one się różnią, bo z opisu wynika, że generalnie to jest to samo
    >- poza firmą rozliczeniową. Jakie to ma znaczenie?

    mc nie pobiera opłaty za przewalutowanie, ale z tego co na forum
    wyczytałem to transakcje wykonywane visa idą offline a mc online i to
    tyle różnic, ewentualnie jeszcze wygląd:)

  • 4. Data: 2011-08-24 20:38:28
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 24 Sie, 20:11, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > mc nie pobiera op aty za przewalutowanie, ale z tego co na forum
    > wyczyta em to transakcje wykonywane visa id offline a mc online i to
    > tyle r nic, ewentualnie jeszcze wygl d:)

    Dzięki.

    Michał