  • 1. Data: 2003-06-09 08:24:50
    Temat: mBank obniza oprocentowanie
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Za www.mbank.com.pl:

    "Zmiana oprocentowania 09.06.2003

    9 czerwca 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i
    obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.
    Od 10 czerwca 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    rachunku eKONTO i izzyKONTO do 3,75%, lokaty a vista eMAX do 4,20%, rachunku
    mBIZNES Konto do 3,75% oraz mBIZNES MAX do 4,20 %.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (eMAX Lokaty,
    mLOKATY)."

    Niestety, mKredyt bez zmian - drugi raz z rzedu :-(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2003-06-09 10:25:26
    Temat: Re: mBank obniza oprocentowanie
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > rachunku eKONTO i izzyKONTO do 3,75%, lokaty a vista eMAX do 4,20%,
    rachunku
    --
    > Lopez de Bytom en Silesia

    Dziś przelwałem z fortisu do mbanku na lokatę. Biorąc pod uwagę, że w
    e-pakiecie mam 4.5% to będę musiał przelać z powrotem.

    MW

  • 3. Data: 2003-06-09 14:05:48
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś przelwałem z fortisu do mbanku na lokatę. Biorąc pod uwagę, że w
    > e-pakiecie mam 4.5% to będę musiał przelać z powrotem.

    Ciekawe jak dlugo bedzie 4,5 w Fortisie i czy posiadasz,az taka ilosc
    gotowki, ze 0,3% stanowi jakas znaczna kwote.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 4. Data: 2003-06-09 16:06:53
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    A niech se obniza...

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-06-10 08:05:54
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    > Ciekawe jak dlugo bedzie 4,5 w Fortisie i czy posiadasz,az taka ilosc
    > gotowki, ze 0,3% stanowi jakas znaczna kwote.

    Liczą się zasady. Rozumiem kolegę i ja też kasę zostawiam w e-pakiecie :-)
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 6. Data: 2003-06-10 10:05:52
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawe jak dlugo bedzie 4,5 w Fortisie i czy posiadasz,az taka ilosc
    > gotowki, ze 0,3% stanowi jakas znaczna kwote.

    Jak długo to nie wiem, ale przy 100k daje to rocznie 300PLN. Uważam, że jako
    klient powinienem głosować nogami (a właściwie przelewami). Jeśli bank jest
    internetowy i ogłasza się, że ma oprocentowanie najlepsze, jednocześnie je
    obniża (kredyty zostawia), to ide z pieniędzmi gdzie indziej. Kosztuje mnie
    to jeden klik, a e-pakiet w Fortisie mam i tak.

    MW

    PS. Zwracam uwagę na ciekawostkę: przelew do US w mbanku: 1 PLN, w Fortisie
    0 PLN

  • 7. Data: 2003-06-10 11:22:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    malwiak wrote:
    > Jak długo to nie wiem, ale przy 100k daje to rocznie 300PLN. Uważam,

    no niby tak, ale:
    1) koszty - 8 zl miesiecznie to juz 96 rocznie
    2) Oprocentowanie _moze_ sie zmniejszyc
    3) Nie daja VC do konta ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-06-10 11:41:41
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > no niby tak, ale:
    > 1) koszty - 8 zl miesiecznie to juz 96 rocznie
    > 2) Oprocentowanie _moze_ sie zmniejszyc
    > 3) Nie daja VC do konta ;)

    I to się zgadza ale:

    1. mogę wpłacać pieniądze w oddziałach
    2. VC ani KK nie potrzebuję bo mam KK w WBK. Mbank też nie daje VC, tylko
    Gold za 250 PLN. W wbk obecnie VISA GOLD kredytowa jest za 110.
    3. na VE mam limit bankomatowy 10k dziennie i różne profile do wyboru.
    Czasem potrzebuję wybrać więcej gotówki i ten argument byl b. ważny.
    Wszystkie bankomaty w PL i zagr. bezpłatnie. Na reszcie nie musze polowac na
    euronet.
    4. Opłata 7, a nie 8PLN, ale za to trzeba płacić 1PLN miesięcznie za VE

    Wkurzają mnie klucze na dyskietce. Za największą wadę Fortisa uważam fakt,
    że nie mogę skorzystać z innego komputera (chyba że podciągnę klucze), oraz
    to, że nie ma subkonta lokatowego (takiego emaxa) by na koncie bieżącym dla
    bezpieczeństwa nie trzymać wszystkich środków.

    Malwiak

  • 9. Data: 2003-06-10 13:15:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    malwiak wrote:
    > 1. mogę wpłacać pieniądze w oddziałach

    A tych oddzialow to ;) Ja mam na marynarskiej najblizszy - wiec dojazd
    taki sobie

    > 2. VC ani KK nie potrzebuję bo mam KK w WBK. Mbank też nie daje VC,
    > tylko Gold za 250 PLN. W wbk obecnie VISA GOLD kredytowa jest za
    110.

    Daja juz KK ;) Wiec nieakutalne.
    W BZWBK daja natomiast wypukla debetowke - ale z nie niedlugo
    rezygnuje

> [...]
    > Czasem potrzebuję wybrać więcej gotówki i ten argument byl b. ważny.
    > Wszystkie bankomaty w PL i zagr. bezpłatnie. Na reszcie nie musze

    Tez tak uwazam :) Dlatego kase zawsze wyjmuje z VE - ale w
    zagranicznych kurs jest bardziej niz zlodziejski ;)

    > 4. Opłata 7, a nie 8PLN, ale za to trzeba płacić 1PLN miesięcznie za
    > VE

    No to 8 zl razem! :)

> [...]
    na
    > koncie bieżącym dla bezpieczeństwa nie trzymać wszystkich środków.

    Hmm -a tego nie wiem - swego czasu udalo mi sie zalozyc subkonrto
    dolarowe - ale po tym jak chcialem pozniej wyplacic (z godzinke trwalo
    i rozne takie mi chcial wciskac typu ze wyplata kosztuje.. 1%)

    Ogolnie Fortis jest bardzo fajny - ale jednak przede wszystkim ze
    wzgledu na bezpletne bankomaty

  • 10. Data: 2003-06-10 13:57:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    malwiak napisał(a):

    > to, że nie ma subkonta lokatowego (takiego emaxa) by na koncie bieżącym dla
    > bezpieczeństwa nie trzymać wszystkich środków.
    mozna miec subkonto dla ve
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt