  • 11. Data: 2006-11-27 17:13:09
    Temat: Re: [mBank] oprocentowanie rach. walutowych?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ekf4c4$mhf$1@inews.gazeta.pl...

    > EUR: 2,2%
    > GBP: 3,2%
    > USD: 3,00%
    > CHF: 0,7%

    Dlazcego podobnych stawek nie oferuja w Multi??
    Odpowiedz prosta-zarobia sporo na przewalutowaniu lub na wysylce przelewem
    zagranicznym, stad wyzsze oprocentowanie takich rachunkow. Dla osob, ktore
    maja waluty duzo ciekawsze oferty lokat mozna znalezc w bankach z
    placowkami, gdzie wplata i wyplata za darmo. Takze zadnej rewolucji w
    dziedzinie rachunkow walutowych internetowych nie zrobili.

  • 12. Data: 2006-11-27 17:14:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 17:54:53 +0100, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >gdzie jest napisane na stronie mbanku, ze wg tabeli z BRE, w Multibanku jest
    >inna i korzystniejsza. Ta z BRE jest z duzym spreadem.

    A gdzie jest ta korzystniejsza, bo jak dla mnie to są identyczne?

  • 13. Data: 2006-11-27 20:19:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 27 Nov 2006 17:54:53 +0100, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > A gdzie jest ta korzystniejsza, bo jak dla mnie to są identyczne?

    Na stronie BRE nie ma tabeli pozniejszej, a ta wczesniejsza jest identyczna
    dla Multi i BRE (nie zauwazylem)

    W ING tabela preferencyjna(od 5tys.waluty) wypada ciekawiej i gotowke moge
    sobie wyplacic bez prowizji.
    W BRE pewnie tez sa lepsze tabele, ale zaczynaja sie od wyzszych kwot i nie
    sa publikowane. Ale jezeli poruszamy sie w okolicach 5tys. waluty to
    lepszego banku niz ING nie znalazlem do przeprowadzenia przewalutowania. Dal
    mniejszych kwot ING tez chyba wypada lepiej, ale roznica jest znikoma.

  • 14. Data: 2006-11-28 10:22:19
    Temat: Re: oprocentowanie rach. walutowych?
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Piotr Zawadzki napisał(a):
    > K.K. wrote:
    >
    > (...)

    > (...)
    >
    > Hmmm... Nie ma EUR? Czy już oślepłem do końca od tego monitora...?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > PWZ

    Jest Jest !!