  • 1. Data: 2004-09-03 10:40:23
    Temat: mBank otwiera placówki multimedialne!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    (na stronie takze zdjecia! :)
    Z początkiem września mBank uruchamia nowe placówki multimedialne. Głównym
    zadaniem Centrów Finansowych - bo tak oficjalnie nazywać będą się nowe
    oddziały mBanku, jest pomoc w sprzedaży produktów kredytowych,
    inwestycyjnych i ubezpieczeniowych banku.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6409

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-03 10:42:57
    Temat: Re: mBank otwiera placówki multimedialne !
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > oddziały mBanku, jest pomoc w sprzedaży produktów kredytowych,
    > inwestycyjnych i ubezpieczeniowych banku.

    Teraz to już tylko trzeba zaczekać na opłaty za prowadzenie konta ;DDD

  • 3. Data: 2004-09-03 10:49:48
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD said the following on 2004-09-03 12:42:

    > Teraz to już tylko trzeba zaczekać na opłaty za prowadzenie konta ;DDD

    raczej na zaoranie mBanku. Coraz mniej się będzie różnił od multi.
    KJ

  • 4. Data: 2004-09-03 11:45:24
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Teraz to już tylko trzeba zaczekać na opłaty za prowadzenie konta ;DDD

    Gdyby nie fundusze to już by mnie nic nie trzymało w mBanku :-) Nawet ING ma
    lepsz oprocentowanie na rachunku oszczędnościowym niż mBank.

    BTW - ile się będą oni szczycili jeszcze "pierwszy wirtualny bank"
    http://www.prnews.pl/download/P1010003.JPG - ich wirtualność jużsię dawnos
    skończyła.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-09-03 16:53:14
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "JaKi" <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote in message news:ch9lgt$8d7$1@inews.gazeta.pl...
    > BTW - ile się będą oni szczycili jeszcze "pierwszy wirtualny bank"
    > http://www.prnews.pl/download/P1010003.JPG - ich wirtualność jużsię dawnos
    > skończyła.

    Zawsze beda pierwszym polskim bankiem ktory zaczal dzialac w Internecie.
    Historii sie nie zmieni :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 6. Data: 2004-09-05 01:59:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 3 Sep 2004 18:53:14 +0200, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <u...@u...net> wrote:

    >Zawsze beda pierwszym polskim bankiem ktory zaczal dzialac w Internecie.
    >Historii sie nie zmieni :)

    ale można fałszować... :-P)

    Pierwszy był Oddział Elektroniczny PGB SA z Łodzi, październik 1998
    roku.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-09-05 05:24:25
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message
    > ale można fałszować... :-P)
    > Pierwszy był Oddział Elektroniczny PGB SA z Łodzi, październik 1998
    > roku.

    Oddzial w ramach wiekszej calosci, a mBank jest w pewnym sensie osobnym
    bankiem. Bez zaglebiania sie w szczegoly mozna pomyslec, ze jest osobnym
    bankiem.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 8. Data: 2004-09-05 08:04:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004 07:24:25 +0200, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <u...@u...net> wrote:

> [...]
    >
    >Oddzial w ramach wiekszej calosci, a mBank jest w pewnym sensie osobnym
    >bankiem. Bez zaglebiania sie w szczegoly mozna pomyslec, ze jest osobnym

    mBank nie jest bankiem i na pewno nie był pierwszy w PL w Internecie.

    mBank jest oddziałem BRE tak jak OE był oddziałem PBG. Można się
    spierać czy mBank był pierwszym wirtualnym bankiem (i - chyba jednak
    był, bo OE bazował na oddziałach PBG, a mBank nie miał żadnego
    miejsca, gdzie można byłoby spotkać się z bankowcem twarzą w twarz),
    ale pierwszeństwo ma bez wątpienia OE. I tego się będę trzymał, Wysoki
    Sądzie :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-09-05 14:04:21
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Z początkiem września mBank uruchamia nowe placówki multimedialne.

    ciekawe kiedy mkioski pojawia sie we wszystkich miastach wojewodzkich (nie
    wspominajac juz o placowkach multimedialnych)

  • 10. Data: 2004-09-05 14:23:00
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe kiedy mkioski pojawia sie we wszystkich miastach wojewodzkich (nie
    > wspominajac juz o placowkach multimedialnych)

    W Kielcach kilka dni temu postawili mKiosk ;-)

    --
    JaKi