  • 1. Data: 2004-09-10 11:43:59
    Temat: Karta Visa Classic Multibanku
    Od: "Tomasz P. Szynalski" <t...@y...com>

    Witam,

    Czy któryś z szanownych posiadaczy karty Visa Classic (wypukłej, debetowej)
    Multibanku mógłby udzielić mi informacji, czy posiada ona numer CVV2?

    W oddziale przy ul. Św. Mikołaja we Wrocławiu konsultantka po pierwsze nie
    wiedziała, co to jest za numer (musiałem jej dopiero pokazać na innej
    karcie), a po długiej rozmowie z infolinią udzieliła mi informacji, że CVV2
    to są "trzy ostatnie cyfry numeru karty". Brzmiało mi to nieprawdopodobnie,
    więc zasugerowałem, aby zadzwoniła jeszcze raz do centrali i zapytała się,
    ile cyfr znajduje się na rewersie karty (16 czy 16+3).

    Niestety odmówiła wykonania kolejnego telefonu i oświadczyła, że na rewersie
    są te same cyfry co na awersie. Na moje pytanie, czy mają w oddziale wzór
    karty, usłyszałem krótkie "nie". Widząc, że panienka (nie nazwę jej
    konsultantką) nie wykazywała chęci do rozwiązania mojego problemu,
    zrezygnowałem z otwarcia konta w tym banku.

    Po powrocie do domu napisałem na adres e-mail Multibanku. Znowu ta sama
    odpowiedź: "Jeśli chodzi o kod CVV2 dla karty Visa Classic naszego banku to
    są to trzy ostatnie cyfry z numeru karty."

    Aby się upewnić, pytam się, czy wobec tego na rewersie jest 16 cyfr, a nie
    19? Odpowiedź: "Jest tam wpisany pelny 16 cyfrowy numer karty plus 3
    dodatkowe cyfry stanowiace nr CVV2."

    W tym momencie jednak przestałem mieć zaufanie do jakichkolwiek informacji
    udzielanych przez personel Multibanku. Jestem tylko jeszcze ciekaw, jak jest
    naprawdę z tym numerem CVV2.

    Pozdrawiam,

    Tomasz P. Szynalski

  • 2. Data: 2004-09-10 11:53:03
    Temat: Re: Karta Visa Classic Multibanku
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Tomasz P. Szynalski <t...@y...com> wrote:
> [...]
    > udzielanych przez personel Multibanku. Jestem tylko jeszcze ciekaw, jak jest

    rewers ma 16 + 3
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Być kochanym - to prawdziwe szczęście." Wolter

  • 3. Data: 2004-09-10 11:53:39
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Tomasz P. Szynalski" napisał:

    > Czy któryś z szanownych posiadaczy karty Visa Classic (wypukłej,
    debetowej)
    > Multibanku mógłby udzielić mi informacji, czy posiada ona numer CVV2?

    Tak, posiada.

> [...]
    > udzielanych przez personel Multibanku. Jestem tylko jeszcze ciekaw, jak

    Potwierdzam. MultiObsługa nie potrafi udzielić rzeczowych odpowiedzi na
    trudniejsze pytania. Chyba w ogóle nie lubią trudnych (=wymagających)
    klientów.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 4. Data: 2004-09-10 11:56:40
    Od: cinnek <c...@W...pl>

    In article <chs40a$1ps$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    t...@y...com says...

    > Czy którys z szanownych posiadaczy karty Visa Classic (wypukłej, debetowej)
    > Multibanku mógłby udzielić mi informacji, czy posiada ona numer CVV2?

    Tak, numer jest wpisany na odwrocie karty, na pasku do podpisu :)

    --
    cinnek

  • 5. Data: 2004-09-10 12:09:08
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-10 13:43, Użytkownik Tomasz P. Szynalski napisał:
> [...]
    > udzielanych przez personel Multibanku. Jestem tylko jeszcze ciekaw, jak jest

    Jest 16 + 3 cyfr na odwrocie.
    A obsługa czasami fakt niekompetentna, najlepiej cos zalatwic i kontakty
    ograniczyc do kanalu "internet" :-)

  • 6. Data: 2004-09-10 13:29:10
    Od: "Tomasz P. Szynalski" <t...@y...com>

    Tomek, Adam, cinnek, Dudus:

    Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Jak zwykle na grupie jest lepsza obsługa
    niż w banku...

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 7. Data: 2004-09-10 17:45:20
    Od: <d...@p...pl>

    Pytanie czemu numer CVV2 jest podawany na karcie ??? W przypadku kradzieży
    karty można ją bez problemów robić zakupy w internecie. Spotkałem się z
    sytuacją, że niektóre zagraniczne serwisy nie wymagają podawania tego
    numeru. A podpis na karcie w tym przypadku nie ma znaczenia. Ten problem
    dotyczy dużego grona użytkowników kart VISA Electron Inteligo. Bez ich
    wiedzy, ktoś kto przepisze sobie numer z karty może kupować co mu się podoba
    w internecie bez wiedzy jej właściciela.

    Coś jest nie tak z tymi zabezpieczeniami.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Tomasz P. Szynalski" <t...@y...com> napisał w
    wiadomości news:chs40a$1ps$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2004-09-10 17:51:38
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    d...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > w internecie bez wiedzy jej właściciela.
    >
    > Coś jest nie tak z tymi zabezpieczeniami.

    Po to jest właśnie ubezpieczenie karty za 1 złoty miesięcznie ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-09-10 22:34:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > W oddziale ...
    > W tym momencie jednak przestałem mieć zaufanie do jakichkolwiek informacji
    Z tego powodu że 3x podani Ci taką samą
    i w dodatku zgodną z prawdą informację?;-P

    > Jestem tylko jeszcze ciekaw, jak jest
    > naprawdę z tym numerem CVV2.
    A nie możesz sam sobie obejrzeć?
    http://kartyonline.net/galeria_data/multi_wwj_tyl.jp
    http://kartyonline.net/galeria_data/aquarius_vc_tyl.
    jpg

  • 10. Data: 2004-09-11 07:48:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > konsultantką) nie wykazywała chęci do rozwiązania mojego problemu,
    > zrezygnowałem z otwarcia konta w tym banku.

    Odpowiedź na pytanie już znasz, a jak Ci kiedyś wróci ochota na założenie,
    konta, to idź na Teatralną, bo na Mikołaja od dawna się nie da nic załatwić.
    Takie sytuacje jak opisujesz są codziennością.

    BTW - ktoś mógłby w końcu zmienić tam szefostwo, bo obecnie we Wrocławiu
    jest tylko jeden nadający się do korzystania oddział. Trochę mało jak na
    takie duże miasto...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko