eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] problem z odblokowaniem kanalu internetRe: problem z odblokowaniem kanalu internet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!w7g2000hsa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Date: Thu, 31 Jul 2008 04:19:16 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <7...@w...googlegroups.com>
    References: <4...@2...googlegroups.com>
    <a...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.113.238.56
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1217503157 15394 127.0.0.1 (31 Jul 2008 11:19:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 11:19:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: w7g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=217.113.238.56;
    posting-account=0vAyXgoAAAAat-SU4Ds2aaacIslBTn5Y
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.1)
    Gecko/2008070208 Firefox/3.0.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452036
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Lip, 10:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 31 Lip, 10:18, badzio <b...@g...com> wrote:
    >
    > > 'wprowadzono rozne hasla' (czy jakos tak).
    >
    > capslock ?

    Gwoli wyjasnienia - informacja o zablokowaniu kanalu pojawila sie po
    pierwszej probie logowania, haslo bylo poprawne, capslock na 100%
    wylaczony. mLinka wyjasnila ze do zablokoawnia kanalu internet moze
    dojsc w dwoch przypadkach:
    1) trzykrotne (z rzedu) bledne wprowadzenie hasla
    2) bledne haslo wprowadzono po raz 50ty od czasu zalozenia konta
    (przez te 6-7 lat moze sie i tyle nazbieralo :/)

    Natomiast komunikat 'wprowadzono rozne hasla' dostaje podczas
    wstukiwania kodu tymczasowego przez teleserwis - wiec tutaj capslock
    raczej odpada :)
    Probowalem z dwoch roznych aparatow ale podlaczonych do tej samej
    linii (voip). Nie sadze zeby tutaj lezal problem, bo wstepna
    autoryzacja (identyfikator i telekod) przechodzi a zakladam ze
    mechanizm jest identyczny w obydwu przypadkach. Ale jutro sprobuje z
    pracy, z firmowego telefonu.
    Najgorsze jest to ze jesli mi sie nie uda to zadne centrum finansowe
    mbanku w lodzi czy cos takeigo nie pomoze - tylko zablokowanie
    wszystkich kanalow i prosba o ponowne uaktywnienie konta (czy jakos
    tak). Tyle ze wtedy musze czekac zanim nasza kochana poczta dostarczy
    pakiet aktywacyjny a przez ten czas jedyna mozliwosc korzystania z
    konta to karta do bankomatu (bo teleserwis tez bedzie zablokowany) :
    ( No ale w sumie bylem tego swiadom zakladajac konto w mbanku. Tylko
    wkurza mnie iz system glupieje przy moich haslach :/
    BTW poniewaz konto mam wspolne z zona wiec zawsze moge sie logowac na
    Jej identyfikator, zatem nie bede musial zebrac pod kosciolem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1