  • 21. Data: 2008-08-01 06:51:39
    Temat: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 31 Lip, 10:18, badzio <b...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > z nieznanych mi przyczyn mam zablokowany kanal internet (pewnie ktos
    > przypadkiem probowal sie zalogowac na moje konto, niewazne). Niestety
    > nie moge go odblokowac przez teleserwis. Autoryzuje sie, podaje nowe,
    > 8cyfrowe haslo, koncze krzyzykiem, powtarzam haslo i dostaje komunikat
    > 'wprowadzono rozne hasla' (czy jakos tak).
    > Probowalem zrobic to kilkukrotnie - zarowno w nocy jak i przed paroma
    > minutami.
    > Ktos mial podobne problemy?
    >
    > PS prosze o odpuszczenie sobie komentarzy na temat mcbanku itp

    Najnowsze wiesci z frontu:
    sprobowalem w pracy przez voipa - udalo sie odblokowac kanal
    internet ;)
    Roznice:
    1) w domu net mam od innego providera niz w pracy.
    2) w domu mam aparat telefoniczny podpiety poprzez bramke voip, w
    pracy korzystalem z laptopa

    Operator VoIP: w obydwu przypadkach korzystalem z konta na freeconet,
    wlasnie sprawdzilem logi freeconet - za kazdym razem polaczenie szlo
    przez operatora Exatel

    Zatem co - kwestia dostarczyciela netu? Kwestia aparat + bramka vs
    softphone? Czy wplyw dzisiejszego zacmienia slonca? ;)

  • 22. Data: 2008-08-01 13:45:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Jul 2008 23:51:39 -0700 (PDT), w
    <0...@y...go
    oglegroups.com>, badzio
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > Zatem co - kwestia dostarczyciela netu? Kwestia aparat + bramka vs
    > softphone? Czy wplyw dzisiejszego zacmienia slonca? ;)

    Się skompresowało po drodze i system w banku nie był na tyle inteligentny, by
    rozpoznać co szło przed kompresją. Bywa :)

  • 23. Data: 2008-08-03 09:24:55
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "badzio" <b...@g...com> wrote in message
    y.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Zatem co - kwestia dostarczyciela netu? Kwestia aparat + bramka vs
    > softphone? Czy wplyw dzisiejszego zacmienia slonca? ;)

    Kwestia operatora VoIP i wykorzystywanego sprzetu a lacze moze tylko
    przeszkadzac jezeli jest kiepskie.
    Wielu operatorów VoIP obsluguje DTMF tylko jako InBand - czyli przesyla
    identycznie jak twój glos rózne czestotliwosci dzwieków przypisane klawiszom.
    Czesto mozna i trzeba to ustawic na sztywno w bramce aby dzialalo z konkretnym
    operatorem (np. w PAP2 masz na LineX cos takiego jak DTMF Tx Method).
    Tyle pamietam jak sam walczylem z tym kilkanascie miesiecy temu. Zapewne wiecej
    znajdziesz w Google, slowa kluczowe DTMF, inband, AVT, rfc2833, SIP-INFO.

    TomekD

  • 24. Data: 2008-08-04 10:44:06
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Sie, 11:24, "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Kwestia operatora VoIP i wykorzystywanego sprzetu a lacze moze tylko
    > przeszkadzac jezeli jest kiepskie.

    1) Operator VoIP byl ten sam za kazdym razem.
    2) Jedyna roznica: raz byla to bramka VoIP, raz softphone

    Ale w takim razie czemu autoryzacja (identyfikator i telekod)
    przechodzila poprawnie? Dziala to na innej zasadzie niz ustalanie
    hasla do kanalu internet?

  • 25. Data: 2008-08-04 12:50:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "badzio" f...@5...goog
    legroups.com

> [...]

    > Ale w takim razie czemu autoryzacja (identyfikator i telekod)
    > przechodzila poprawnie? Dziala to na innej zasadzie niz ustalanie

    Nie chciałbym, aby moja odpowiedź zabrzmiała jak chamska SOA#1, lecz u mnie
    jest OK od początku do końca. Korzystam z Tlenofonu i dwóch różnych bramek.
    Jedyne, co mnie boli w Tlenofonie, to opłata za 0801xxxxxx -- wyższa niż za
    zwykłe numery, ale raczej jest to normalne w przypadku VoIP i w zestawieniu
    z innymi oszczędnościami jednak wypada co najmniej korzystnie.

    IMO normalnym zachowaniem VoIP jest poprawne przekazywanie tych dźwięków,
    jako że nie tylko banki mają wewnętrzne numery i nie tylko banki dogadują
    się dzięki takim numerkom wciskanym z klawiatury telefonu.

    --spacja
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:chętnie sprzedam niebitego III USM 75-300o.`.,

  • 26. Data: 2008-08-04 16:23:08
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "badzio" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Ale w takim razie czemu autoryzacja (identyfikator i telekod)
    > przechodzila poprawnie? Dziala to na innej zasadzie niz ustalanie

    Inne ustawienia przekazywania DTMF w bramce a inne softphonie ?
    Nie pamietam juz ale chyba przy zle ustawionych parametrach tez mialem tak ze
    np. moglem sie zalogowac a nie dalo sie potem czegos wybrac. Moze po stronie
    systemu który to obsluguje te funkcje sa inaczej obslugiwane ?
    Nie wiem :-(
    Napisz na alt.pl.voip moze ktos kto siedzi w temacie bedzie potrafil rozebrac to
    z wyzszym poziomem wiedzy na nizszym poziomie dzialania :-)

    TomekD

  • 27. Data: 2008-09-18 22:17:32
    Temat: Re: [mBank] problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: "IZI" <i...@o...pl>

    Mialem ten sam problem zadzwonilem do biura obslugi - na poczatku gosc
    powiedzial mi, ze ja dzwonilem i zablokowalem, po jakis 15 min. rozmowy
    stwierdzil, ze mBank sam zablokowal mi kanal bo w jakis sposob stwierdzili,
    ze mam wirusa w moim komputerze! i zrobili to w trosce o moje pieniadze.
    W koncu odblokowalem.

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...