    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Date: Mon, 4 Aug 2008 14:50:56 +0200

    "badzio" f...@5...goog
    legroups.com

    > 1) Operator VoIP byl ten sam za kazdym razem.
    > 2) Jedyna roznica: raz byla to bramka VoIP, raz softphone

    > Ale w takim razie czemu autoryzacja (identyfikator i telekod)
    > przechodzila poprawnie? Dziala to na innej zasadzie niz ustalanie
    > hasla do kanalu internet?

    Nie chciałbym, aby moja odpowiedź zabrzmiała jak chamska SOA#1, lecz u mnie
    jest OK od początku do końca. Korzystam z Tlenofonu i dwóch różnych bramek.
    Jedyne, co mnie boli w Tlenofonie, to opłata za 0801xxxxxx -- wyższa niż za
    zwykłe numery, ale raczej jest to normalne w przypadku VoIP i w zestawieniu
    z innymi oszczędnościami jednak wypada co najmniej korzystnie.

    IMO normalnym zachowaniem VoIP jest poprawne przekazywanie tych dźwięków,
    jako że nie tylko banki mają wewnętrzne numery i nie tylko banki dogadują
    się dzięki takim numerkom wciskanym z klawiatury telefonu.

    --spacja
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:chętnie sprzedam niebitego III USM 75-300o.`.,