eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rezygnacja z karty i telefonmBank - rezygnacja z karty i telefon
  • Data: 2011-08-24 11:05:09
    Temat: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ostatnio w związku z wprowadzeniem opłaty za debetówkę mBanku kilku
    moich znajomych i ja zrezygnowaliśmy z tej karty. U każdego scenariusz
    jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo, jeśli się płaci
    100zł.

    W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
    zupełnie bezpłatną debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.
    Tłumaczę panu konsultantowi, że jeśli mam do wyboru kartę bezpłatną i
    "być może bezpłatną" (już o PayPassie nie mówię), to wolę bezpłatną.
    Jakoś tak wydawał się niepomiernie tym faktem zdumiony przez telefon.

    Zabawne, że mBank jest taki zdumiony, że działa wśród konkurencji z
    lepszą ofertą, chyba nie przywykli do tego. W dodatku bez sensu
    wywalać kasę na telefony do klientów, którzy z karty i tak już
    zrezygnowali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1