eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rezygnacja z karty i telefonmBank - rezygnacja z karty i telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.
    16.MISMATCH!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hi
    ghwinds-media.com!postnews.google.com!eb1g2000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: jk <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - rezygnacja z karty i telefon
    Date: Wed, 24 Aug 2011 04:05:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <9...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.63.110
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1314183909 23785 127.0.0.1 (24 Aug 2011 11:05:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Aug 2011 11:05:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: eb1g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=87.205.63.110;
    posting-account=Ba55BAoAAAA2nUUiglh0hvA9KU4__Qeu
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ASELCHRU
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/13.0.782.112 Safari/535.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:557598
    [ ukryj nagłówki ]

    Ostatnio w związku z wprowadzeniem opłaty za debetówkę mBanku kilku
    moich znajomych i ja zrezygnowaliśmy z tej karty. U każdego scenariusz
    jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
    oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo, jeśli się płaci
    100zł.

    W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
    zupełnie bezpłatną debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.
    Tłumaczę panu konsultantowi, że jeśli mam do wyboru kartę bezpłatną i
    "być może bezpłatną" (już o PayPassie nie mówię), to wolę bezpłatną.
    Jakoś tak wydawał się niepomiernie tym faktem zdumiony przez telefon.

    Zabawne, że mBank jest taki zdumiony, że działa wśród konkurencji z
    lepszą ofertą, chyba nie przywykli do tego. W dodatku bez sensu
    wywalać kasę na telefony do klientów, którzy z karty i tak już
    zrezygnowali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1