  • 41. Data: 2008-02-06 01:13:23
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 05 Feb 2008 22:50:29 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    > Odkąd s wpłatomaty.

    Z jedną transakcją na 300 kończącą się awarią urządzenia. Dobre sobie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 42. Data: 2008-02-06 05:33:36
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > tez w to wierzylem zakladajac w 2000 roku konto. Po kilku latach mnie
    > skutecznie tego myslenia oduczyli wprowadzajac oplaty za przelewy i drugi
    > mniejszy wprowadzajac oplaty za PZ. Ja drugi raz sie nabrac nie dam. Za
    > duzo zachodu z przenoszeniem list odbiorcow, wklepywaniem przelewow etc.
    > Mam je w VW za darmo i nie zamierzam wracac z przelewami do mbanku
    > zwlaszcza ze ryzyko powrotu oplat bedzie zawsze wisialo nad glowa

    oj, ale strona vw jest tragiczna i ma mniej mozliwosci. ja tez sie do nich
    przenioslam po wprowadzeniu oplat przez mbank, ale wrocilam. mbank ma
    bardziej intuicyjna strone i wogole jest mi w nim lepiej.

  • 43. Data: 2008-02-06 05:34:21
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > No i co ? To wtedy mozna sie wyprowadzic.

    oby bylo gdzie:( mbank mnie przyzwyczail do okreslonego poziomu i np w vw
    potem mi sie nie podobalo.

  • 44. Data: 2008-02-06 05:35:15
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    >Raz zawiedziony klient nie wraca szybko

    a ja wrocilam i nie zaluje.

  • 45. Data: 2008-02-06 06:06:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    w...@o...pl pisze:

    > "Dzień zaczął się dobrze, kończy się mocno poniżej oczekiwań....
    >
    > mBank jedną ręką daje, drugą odbiera....
    > http://media.mbank.pl/notatka_93027.html

    Odestki z mojego ekonta nie wynosily nawet 50gr wiec mala strata.
    Tak czy siak mnie sie zmieny podobaja

  • 46. Data: 2008-02-06 07:41:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 5 Feb 2008 18:01:17 +0100, <w...@o...pl> wrote:

    >"Od 1 marca mBank zdecydował się także na obniżenie oprocentowanie eKONTA do
    >0%."

    Straaaaszne... Toz to i tak miało jakieś śladowe oprocentowanie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 47. Data: 2008-02-06 08:39:56
    Od: otrov <o...@w...pl>

    siliana pisze:
> [...]
    > przenioslam po wprowadzeniu oplat przez mbank, ale wrocilam. mbank ma
    > bardziej intuicyjna strone i wogole jest mi w nim lepiej.

    Nie przesadzasz czasem?
    Mam konto w mBanku i VW (założone właśnie po pamiętnym wprowadzeniu opłat).

    Jedyne funkcjonalności jakie mi są potrzebne w VW i z których korzystam to:
    - zdefiniowanie odbiorcy (da się zrobić)
    - zlecenie z datą przyszłą (da się zrobić)
    - przelew na eDirect małych kwot do wypłat (działa online od jakiegoś czasu)
    - wypłat za darmo z dowolnych bankomatów (działa prawidłowo)
    - dobrego oprocentowania Plus Konta (dwadzieścia parę złotych do przodu
    po zapłacie za token).

    W mBanku trzymają mnie jeszcze tylko SFI i eMakler. Teraz cieszę się, że
    będę miał możliwość za darmo transferu środków w obie strony po
    zniesieniu opłat.

    Zgadzam się z tym co pisze sensei - nie zamierzam drugi raz ćwiczyć
    przenosin, bo ryzyko istnieje. Jak mBank przez 5 lat pozostanie bez
    opłat to dopiero wtedy się zastanowię nad przenosinami.

    Niestety zagrali sobie wtedy ostro - zrobili sobie z gęby cholewę a ja i
    myślę, że również wielu innych ludzi, bardzo tego nie lubi.

    o.

  • 48. Data: 2008-02-06 08:45:09
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    wiadomości news:25piq35jd7p4kd546ce4llgs2nuhm8qog1@4ax.com...

    > Straaaaszne... Toz to i tak miało jakieś śladowe oprocentowanie.

    tak samo jak "sladowe" byly oplaty za przelewy. Te pare zlotych na przelewy
    zostanie teraz zrownowazone paroma zlotymi z odsetek czyli mbank wyjdzie na
    swoje a PR bedzie pozytywny ;-)
    Dla porownania podam ze taki np. VW bank ma Plus Konto 4,5% z ktorego mozna
    przelewac dowolna ilosc razy placac za token rocznie 36zl. Przy saldzie
    1tys. na takim koncie jest sie na zero przy wyzszym zarabia sie w stosunku
    do mbanku a przelewac mozna ile sie chce.

  • 49. Data: 2008-02-06 11:45:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 6 Feb 2008 09:45:09 +0100, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >tak samo jak "sladowe" byly oplaty za przelewy. Te pare zlotych na przelewy
    >zostanie teraz zrownowazone paroma zlotymi z odsetek czyli mbank wyjdzie na
    >swoje a PR bedzie pozytywny ;-)

    Nie sądzę. Opłat za przelewy miałem znacznie więcej, niż odsetek.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 50. Data: 2008-02-06 12:13:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.02.2008 sensei <n...@n...pl> napisał/a:

> [...]
    > 1tys. na takim koncie jest sie na zero przy wyzszym zarabia sie w stosunku
    > do mbanku a przelewac mozna ile sie chce.

    Robię miesięcznie ok. 30 przelewów. Żeby mi się 15 zł za nie zrównało z
    odsetkami, to musiałbym utrzymywać stan konta na średnio 7500 zł non-stop.
    A takiej kasy nie trzymam na ROR, z wielu różnych względów.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/