  • 11. Data: 2011-06-10 16:58:38
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Jun 9, 9:09 pm, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB, nie
    > bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
    > bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe

    wystarczy wyplata z bankomatu 20zl - i to GDZIEKOLWIEK NA SWIECIE!

    > zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
    > ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
    > kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta??

    Jakos w DB nie zadaja takich IMPERTYNENCKICH pytan...

    Po za tym, ktos moze wyjechac za granice NA CZAS NIEOKRESLONY - i po
    powrocie nie chce zastac DLUGU "nie wiadomo skad"?
    Wot, kwestia zaufania - w gdzie jak gdzie ale w BANKOWOSCI to
    PODSTAWA!

    > prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
    > zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
    > lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

    Wiesz co... ZACZYNA sie od 24 zl/rok za karte - a potem (przy jakims
    kredycie itp.) okazuje sie, ze nie mozesz sie polapac w DROBNYM
    DRUCZKU i TRACISZ 24 ale TYSIACE!

    Po prostu kwestia ZAUFANIA!

  • 12. Data: 2011-06-10 17:53:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rzetelny Solidny napisał(a) :
    > Po za tym, ktos moze wyjechac za granice NA CZAS NIEOKRESLONY - i po
    > powrocie nie chce zastac DLUGU "nie wiadomo skad"?
    > Wot, kwestia zaufania - w gdzie jak gdzie ale w BANKOWOSCI to
    > PODSTAWA!

    Zaufanie to podstawa małżeństwa. Nie relacji w biznesie. Komu jak
    komu, ale bankom nie wolno wierzyć jak psom :-) I nie - ufać, ale
    kontrolować, ale właśnie nie ufać w ogóle. Żeby nie być zaskoczonym.
    Właśnie dlatego, żeby po powrocie nie okazało się, że mieszkanie
    wyczyścił komornik.

    Taki już los współczesnego człowieka - trzeba pilnować każdej
    głupoty, śledzić pl.biznes.banki ;-) i 1001 innych grup i forów
    dyskusyjnych. Nie chcesz się stresować? Wyjedź do Papui i zamieszkaj
    w dżungli.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2011-06-10 18:26:49
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-10 15:41, MattS pisze:
    > Przecież płacąc przez net to się omija wszelkie Płacę mtransferem czy

    Nadal nie wszyscy autoryzuja KK w platnosciach elektronicznych. Da sie w
    platnosci.pl i przelewy24.pl wylaczyc i bardzo wiele sklepow to robi.

    > też płacę z jakimś bankiem, tylko płaci się KK ze zwrotem, np. Polbank
    > Era. Po co płacić 100 zł teraz, skoro można zapłacić 99 zł za miesiąc.

    Well... zalezy przy jakiej kwocie. 100zl przez miesiac nie zapracuje na
    nic sensownego, wiec mnie np. bez roznicy - a numeru KK nie pamietam, w
    przeciwienstwie do loginu do banku.

    Platnosci.pl/przelewy24.pl to by sie mogly nauczyc tak jak paypal,
    prowadzic konta z zapamietanymi danymi KK - platnosci jednym kliknieciem
    sa wygodne, a nie podawanie numeru karty co chwila.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 14. Data: 2011-06-11 07:44:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rzetelny Solidny" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On Jun 9, 5:23 pm, dizel <d...@N...pl> wrote:

    >Osobiscie mam BARDZO NIEMILE wspomnienia z tego jak 2 miesiace temu
    >bankomat Cash4you sie "zawiesil" i kasa, kilkaset zlotych zostalo

    Mialem dokladnie to samo, karte musialem kupic nowa w mbanku.

  • 15. Data: 2011-06-11 07:45:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
    > pobierają żadnej opłaty, tak samo jeśli zrobisz płatności kartami na
    > 100pln także opłaty nie pobierają więc nie widze problemu

    Pracujesz w mbanku, ze nie widzisz problemu?

    No jesli nie w mbanki to dla mbanu.

  • 16. Data: 2011-06-11 07:54:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:istllj$6pn$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > Zaufanie to podstawa małżeństwa. Nie relacji w biznesie. Komu jak
    > komu, ale bankom nie wolno wierzyć jak psom :-)

    Zatem nie powinienes im zanosic kasy w ogole.

  • 17. Data: 2011-06-11 08:16:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-11, Ghost <g...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Pracujesz w mbanku, ze nie widzisz problemu?

    Masz konto dla sportu, że widzisz problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2011-06-11 08:29:28
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-09 17:23, dizel pisze:

    > jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
    > pobierają żadnej opłaty

    BTW: marketing mBanku zrobił się kretyński, płacić co miesiąc 5pln żeby
    nie zapłacić 2pln ;-) Tak samo jak reklamowali usługę wypłat ze
    wszystkich bankomatów, podczas gdy u większości konkurentów jest to gratis..
    Teraz to chyba chcą konkurować tylko z PKO, bo oferta nastawiona jest na
    takich samych łosi co dadzą się nabrać na pajacowanie Majewskiego

  • 19. Data: 2011-06-11 08:36:38
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-09 21:09, dizel pisze:

    > zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
    > ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
    > kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta??

    Właśnie po to żeby wypłacać gotówke z bankomatu.

    > prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
    > zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
    > lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

    Kwestia zasad, to bank ma płacić mi za to że obraca moimi pieniędzmi, a
    nie ja bankowi.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-06-11 08:42:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.06.2011 10:29), Piotr wrote:

> [...]
    > nie zapłacić 2pln ;-) Tak samo jak reklamowali usługę wypłat ze
    > wszystkich bankomatów, podczas gdy u większości konkurentów jest to

    Mógłbyś rozwinąć?

    p. m.