-
41. Data: 2011-06-12 14:10:02
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
news:ispsmn$hm$1@mx1.internetia.pl...
> Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba
> zmienic bank.
Etam, fajny bank do mTransferu.
Jako ponto do płatności szybkich niech będzie.
Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez telefon to
wróżę problemy będą...
Pozdro
--
Irokez
-
42. Data: 2011-06-12 14:18:37
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: Adam <b...@a...pl>
W dniu 2011-06-12 16:10, Irokez pisze:
> Etam, fajny bank do mTransferu.
> Jako ponto do płatności szybkich niech będzie.
> Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
> Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez
> telefon to wróżę problemy będą...
Kartę zastrzegasz w systemie. Nie trzeba dzwonić. Dlaczego zrezygnowałeś
w Getinie z karty? Nie wiem jakie miałeś konto, ale na swobodnym karta
jest za darmo, więc nie ma sensu zastrzegać.
-
43. Data: 2011-06-12 16:57:06
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: Piotr <y...@z...ru>
W dniu 2011-06-12 16:10, Irokez pisze:
> Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
> Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez
> telefon to wróżę problemy będą...
Nie ma problemów, likwidacja debetówki przebiega szybko i sprawnie. I w
przeciwieństwie do rezygnacji z KK nie ma "miauczenia" konsultantów
żebyś zmienił zdanie.
pozdrawiam
-
44. Data: 2011-06-12 17:29:06
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Adam" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:4df4cab4$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2011-06-12 16:10, Irokez pisze:
>> Etam, fajny bank do mTransferu.
>> Jako ponto do płatności szybkich niech będzie.
>> Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
>> Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez
>> telefon to wróżę problemy będą...
> Kartę zastrzegasz w systemie. Nie trzeba dzwonić. Dlaczego zrezygnowałeś w
> Getinie z karty? Nie wiem jakie miałeś konto, ale na swobodnym karta jest
> za darmo, więc nie ma sensu zastrzegać.
300zł miesięcznie aby była karta bezpłatna.
Wcześniej było 100zł i tu nie ma problemów, ale 300 nie zawsze udało się
zrobić (często gotówką płacę).
Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie
auta.
Pozdrawiam.
--
Irokez
-
45. Data: 2011-06-12 17:56:49
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: Adam <b...@a...pl>
W dniu 2011-06-12 19:29, Irokez pisze:
> 300zł miesięcznie aby była karta bezpłatna.
> Wcześniej było 100zł i tu nie ma problemów, ale 300 nie zawsze udało się
> zrobić (często gotówką płacę).
To pewnie jakieś konto w oddziale? Na http://getinonline.pl są oferty
różnych kont, w tym całkiem bezpłatnych.
> Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie
> auta.
Zgadza się. Znam też tą ofertę.
-
46. Data: 2011-06-13 19:39:40
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>
On Jun 11, 5:28 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> >> Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
> >> martwych kont
>
> > To ciekawe! A PO CO?
>
> A czemu nie?
Poniewaz to IDIOTYCZNE! Przeciez znaczna czesc tych kont to raczej
konta USPIONE, moga sie uaktywnic w kazdej chwili - a utrzymanie tego
koszuje tyle co NIC!
Poza tym komu jak komu ale bankowi ZAWSZE sie oplaci miec dostep do
jak najwiekszej liczby ludzi!
> > To mBank ma problem z utrzymaniem infrastruktury informatycznej?
> > (Przecież to "bank internetowy w 100%") Innego powodu nie mozna
> > sobie wyobrazic - w czym przeszkadzaja lub sa ciezarem tzw.
> > "martwe konta"? Przeciez z kilkoma setkami tysiecy z nich poradzlby
> > sobie zwykly wspolczesny PeCet!
>
> A co to ma do rzeczy? Ktoś władny postanowił że cena za "martwiaka" to
> tyle a tyle.
Ten "ktos" jest NIEKOMPETENTNY! TRZYMAJCIE SIE LEPIEJ Z DALA OD tak
ZARZADZANEGO BANKU!
> Jaki to ma związek z kosztami, to nie wiem?
To kosztuje tyle co NIC - takie "koszta" liczyc mozna na 10-tym miescu
PO PRZECINKU!
> > Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE
>
> mBank jako osoba prawna nie ma DUPY. I nie widzę w jego postępowaniu
> niczego nienormalnego,
prosze, zobacz w tym postepowaniu cos NIEKOMPETENTNEGO!
> czy odstającego od pozostałych banków.
a tutaj to fakty KRZYCZA same za siebie (ze sie mylisz)
-
47. Data: 2011-06-13 21:05:52
Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 11 Jun 2011 10:29:28 +0200, Piotr napisał(a):
> BTW: marketing mBanku zrobił się kretyński, płacić co miesiąc 5pln żeby
> nie zapłacić 2pln ;-) Tak samo jak reklamowali usługę wypłat ze
> wszystkich bankomatów, podczas gdy u większości konkurentów jest to gratis..
> Teraz to chyba chcą konkurować tylko z PKO, bo oferta nastawiona jest na
> takich samych łosi co dadzą się nabrać na pajacowanie Majewskiego
Za te 5 zł coś jednak dostajesz. W zasadzie po jednej wypłacie w miesiącu z
obcego bankomatu zaczyna się opłacać.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/