  • 1. Data: 2006-08-07 06:49:08
    Temat: mBank - szybkosc
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Właśnie minął 5 tydzień przekształcania przez mBank mojego konta w konto
    wspólne. I efektów na razie zbyt wiele nie ma. Umowy podpisane (z datą
    2.07), współwłaściciel dostał "pakiet startowy" (jakieś 3 tygodnie temu) i
    jak na razie może sobie demo uruchomić... Najdziwniejsze jest to, że
    najwięcej czasu zajęło jak do tej pory przesłanie umów - od ich
    przygotowania do dostarczenia do mnie minęły pełne 2 tygodnie... Po drodze
    nasłuchałem się na mLinii opowieści o tym, że musi przyjechać ich
    przedstawiciel, że wszystko przekazano do centrum czegoś tam w Katowicach,
    że tam mam dzwonić... Terminy tez wydłużają się przy każdym moim zapytaniu.
    Dawno temu ten bank był chyba nieco szybszy. Wakacje mają czy co?

    Pozdr.
    JS

  • 2. Data: 2006-08-07 10:08:37
    Temat: Re: mBank - szybkosc
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ianus wrote:
    > Właśnie minął 5 tydzień przekształcania przez mBank mojego konta w
    > konto wspólne. (...)
    > Dawno temu ten bank był chyba nieco szybszy

    Niech zgadnę - jakieś 5 lat temu?

    > Wakacje mają czy co?

    IMHO ten czas oczekiwania nie jest teraz w mBanku niczym nadzwyczajnym.

  • 3. Data: 2006-08-08 08:50:49
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > IMHO ten czas oczekiwania nie jest teraz w mBanku niczym nadzwyczajnym.

    Co nieco się wyjaśniło - ale nie weim czy to korzystne dla tego "banku".
    Korespondencje zwrotną otrzymali 26 licpa i... nie mogą jej odnaleźć.
    Reklamacja - do 30 dni. To już razem może byc 2 miesiące. Walczą o klientów
    poziomem usług jak nigdy dotąd.

    Pozdr.
    JS