  • 101. Data: 2004-09-02 11:31:22
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch6vbu$ceu$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > No to musisz uznac kazdy zaklad gdyz za filtr oleju/uszczelke sie placi.

    Już pisałam dlaczego i ten przykład (obok paryskiej wieży, skyeurope)
    jest nieadekwatny, więc nie ma sensu go rozstrząsać.
    Poza tym udajesz, że nie rozumiesz. Nie chodzi o to czy coś jest darmo
    czy nie. Wiadomo, że praktycznie nigdy nie jest (no może klienci Mango
    tego nie wiedzą). Chodzi o wprowadzenie klienta w błąd, czyli
    kłamstwo/oszustwo/mijanie się z prawdą.
    I jeszcze jednej rzeczy udajesz, że nie rozumiesz, więc jeszcze raz:
    to, że ewentualnie inni też oszukują nie umniejsza kłamstwa mBanku.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 102. Data: 2004-09-02 11:32:13
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > ale jak przyjedziesz z własnym, to Ci nie każą. Masz wybór. I jeś
    > wymiana oleju jest gratis, to sam olej ani filtr nie. A w bankach
    > piszą "nie pobieramy _żadnej_ prowizji od transakcji", a pobierają.

    Jak przyjedziesz z wlasna karta z kontem nominowanym w rupiach to tez nie
    przelicza ci z rupi na dolary z i dolarow na rupie.
    jesli place w walucie w ktorej nie mam konta to jasne jest ze beda
    przeliczac

  • 103. Data: 2004-09-02 11:33:46
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > a jeśli jakaś stacja oferuje wymianę oleju gratis, a skasuje Cię za
    > odkręcenie korka w pokrywie zaworów?

    Jesli zamowielem usluge i w regulaminie i cenniku byla taka pozycje to
    ponosze tego konsekwencje ze nie umiem czytac.
    Regulamin karty mowi jasno.

    > Przewalutowanie jest częścią transakcji!
    >
    > Albo inaczej: dlaczego nie pobierają opłat za przewalutowanie
    > PLN/EURO, skoro walutą karty jest EURO a pobierają za każdą inną?
    > Przecież dla Polski EUR jest tak samo "egzotyczny" jak np. $ - to jest
    > waluta obca.

    Bo to przewalutowanie jest PODWOJNE i zapewne robi to VISA.

  • 104. Data: 2004-09-02 11:36:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch7081$i67$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > Ale jak pojedziesz do ASO i dostaniesz wymiane gratis to wymienia ci i
    > platny filtr.
    > Tak poprostu sie robi.

    Kolejny punkt dla marketoidów! "Tak po prostu się robi." Koniec i
    kropka. I na wieki wieków.

  • 105. Data: 2004-09-02 11:42:44
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Kolejny punkt dla marketoidów! "Tak po prostu się robi." Koniec i
    > kropka. I na wieki wieków.

    No coz widac nie masz samochodu, wlasnie sobie wyobrazilem Ciebie jako 40
    letnie babsko
    awanturujace sie bo cola kosztuje w hurtowni 3,20 a w sklepie na dworcu 4,5
    zl :)

    Mam nadzieje ze taka nie jestes
    Proponuje zakonczyc te watek

  • 106. Data: 2004-09-02 11:45:54
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch70a5$n71$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

> [...]
    > przelicza ci z rupi na dolary z i dolarow na rupie.
    > jesli place w walucie w ktorej nie mam konta to jasne jest ze beda

    Że będą przeliczać to jasne, ale skąd ma być jasne, że od tego
    przeliczania pobiorą jeszcze prowizję?

    I jeszcze pytanie do tego przykładu:
    Konto mam w złotówkach, płacę w euro, czy zapłacę prowizję za przeliczenie?

  • 107. Data: 2004-09-02 11:45:55
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > czy nie. Wiadomo, że praktycznie nigdy nie jest (no może klienci Mango
    > tego nie wiedzą). Chodzi o wprowadzenie klienta w błąd, czyli

    Za transakcje nie ponosi sie prowizji. To sa koszty zmiany waluty z waluty
    transakcji na walute konta.
    W reglumaninie karty jest to zapisane. Rownie dobrze mozesz sie czepiac ze
    Plan taryfowy w reklamie "darmowe wieczory i weekendy" nie obejmuje 0-700
    913 itp. Pozatym mozna reklamowac

    > I jeszcze jednej rzeczy udajesz, że nie rozumiesz, więc jeszcze raz:
    > to, że ewentualnie inni też oszukują nie umniejsza kłamstwa mBanku.

    Tak- tak caly swiat jest be i pelen oszustow . Poprostu tak jest i jest to
    naturalne jesli ktos tego nie wie
    lub uwaza ze oszukuja proponuje podac ich do sadu.

  • 108. Data: 2004-09-02 11:52:48
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Sep 2004 13:20:25 +0200, w <ch6vk1$164$1@news.onet.pl>, "ROBBO 2"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > No coz, ale wymienia ci filtr i kaza zaplacic. No chyba ze dziadowski
    > warsztat.
    > No ale jak ktos wymiania olej bez filtru to nic nie poradze.

    Filtr wymienia się co drugą wymianę oleju -- w zależności od auta.
    Więc?

  • 109. Data: 2004-09-02 11:53:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch70tr$a26$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

> [...]
    > letnie babsko
    > awanturujace sie bo cola kosztuje w hurtowni 3,20 a w sklepie na dworcu 4,5

    A ja właśnie wyobraziłam sobie Ciebie jako potulnego barana beczącego
    posłusznie to co mówią cwane marketoidy:)

    I co, uśmieszek pomógł?

    > Mam nadzieje ze taka nie jestes
    > Proponuje zakonczyc te watek

    E, dlaczego? Jeszcze przecież nie wyzwałeś mnie od hitlerowców.

  • 110. Data: 2004-09-02 11:54:58
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Sep 2004 13:31:05 +0200, w <ch7081$i67$1@news.onet.pl>, "ROBBO 2"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Ale jak pojedziesz do ASO i dostaniesz wymiane gratis to wymienia ci i
    > platny filtr.

    Zmień swoje ASO.