  • 111. Data: 2004-09-02 11:57:06
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Sep 2004 13:17:53 +0200, w <ch6vf9$jq2$1@news.onet.pl>, "ROBBO 2"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Nie, ale wasze zale sa bezpodstawne. Masz inne zdanie idz do sadu.

    Ale nie muszę, nie używam kart tego parabanku (chyba że do bankomatu).

    > W warsztacie i tak wymiania ci filtr oleju i nawet nie zapytaja.

    Chyba kpisz.

    Możliwe że na twój widok już wiedzą "o, jedzie jeleń, temu możemy sprzedać 10
    usług naraz".

  • 112. Data: 2004-09-02 11:59:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 2 Sep 2004 07:50:59 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >Renatka nie rozroznia prowizji od przewalutowania ale co tam
    >Tylko po co ma tam jeszcze konto.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.h
    tml

    "/.../ mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie /.../"
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 113. Data: 2004-09-02 12:00:43
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Że będą przeliczać to jasne, ale skąd ma być jasne, że od tego
    > przeliczania pobiorą jeszcze prowizję?

    Regulamin karty

    > I jeszcze pytanie do tego przykładu:
    > Konto mam w złotówkach, płacę w euro, czy zapłacę prowizję za
    przeliczenie?

    pewnie nie bo to przeliczanie podwojne pewnie bierze VISA.

  • 114. Data: 2004-09-02 12:01:27
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Wtedy np rozkładasz ręce mówiąc, że nie masz ani grosza i jak chcą, to
    niech
    > go sobie zabierają.

    A oni na to , pan nie zaplaci pan poczeka na auto.
    Udowdnia ci ze zamawiajac owe usluge zawiera one takie i takei czynosci
    zgodnie z regulaminem

    > Ale filtr to zbyt banalny przykład. Znacznie lepszy jest np remont jachtu
    > Zawisza Czarny, który miał być naprawiony za 800 000, a został wypisany
    > rachunek na ok 2500 000 PLN (tak, nowych) pod pozorem przeprowadzenia
    > koniecznych napraw.
    > Sąd przyznał rację armatorowi i zatwierdził niesłuszność doliczenia bez
    > aneksu do umowy.

    I slusznie, kosztanie z karty tez podlega pod umowe. Watpie zeby tam nie
    bylo zapisu o prowizjach VISA international.

  • 115. Data: 2004-09-02 12:03:11
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > No coz, ale wymienia ci filtr i kaza zaplacic. No chyba ze dziadowski
    > warsztat.
    > No ale jak ktos wymiania olej bez filtru to nic nie poradze.>

    > Filtr wymienia się co drugą wymianę oleju -- w zależności od >auta.
    >Więc?

    w jakim aucie ? bo teraz mnie zaszkoczyles samym faktem. Ale nie zmiana to
    faktu ze jesli przychodzi
    moment na taka wymiane to poprostu to robia.

  • 116. Data: 2004-09-02 12:05:17
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A ja właśnie wyobraziłam sobie Ciebie jako potulnego barana beczącego
    > posłusznie to co mówią cwane marketoidy:)

    Niestety jestem Bykiem ale to tylko 1 miesiac roznicy :)
    marketoidy moga mowic co chca. JA PODPISUJE umowe o korzystaniu z karty i na
    dodatek to czytam.
    Wiem wiem glupi jestem po co czytac. W mojej umowie i regulaminie JEST TAKI
    ZAPIS.

    > E, dlaczego? Jeszcze przecież nie wyzwałeś mnie od hitlerowców.

    A dlaczego mialbym Cie wyzwac ? W przeciwienstwie do niektorych nie reaguje
    agresja
    (no w koncu jak to ladnie ujelas "potulny baran") to tylko taka projekcja
    wyobrazni.

  • 117. Data: 2004-09-02 12:06:18
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    >Chyba kpisz.
    >Możliwe że na twój widok już wiedzą "o, jedzie jeleń, temu możemy sprzedać
    10
    >usług naraz".

    Kiedy umawiamy sie na probe w kilku ASO ?

  • 118. Data: 2004-09-02 12:07:13
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.h
    tml

    > "/.../ mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie /.../"

    Rozrozniasz prowizje od transakcji od prowizji za przewalutowanie ?
    Przewodnik nie stanowi prawa,

  • 119. Data: 2004-09-02 12:14:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch71vj$e1$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    > Regulamin karty

    Sprytnie wyciąłeś swoje bzdury, ale nic to nie pomoże:
    "Jak przyjedziesz z wlasna karta z kontem nominowanym w rupiach to tez
    nie przelicza ci z rupi na dolary z i dolarow na rupie.
    jesli place w walucie w ktorej nie mam konta to jasne jest ze beda
    przeliczac"

    Nie wspominasz o żadnym regulaminie, twierdzisz, że taka operacja jest
    po prostu oczywista sama z siebie, bo jak są dwie waluty to trzeba jej
    przeliczyć. Tylko dlaczego ma być to takie oczywiste, że od tego
    przeliczenia ktoś pobierze prowizję? Czy dlatego, że "tak się po
    prostu robi"?

    > przeliczenie?
    >
    > pewnie nie bo to przeliczanie podwojne pewnie bierze VISA.

    "Pewnie", "pewnie"? To już nie jest to takie jasne, jak wtedy:

[...]

    Więc przychodzę z kartą z kontem w złotówkach, płacę w euro, jasne, że
    będą przewalutowywać, tylko czemu już nie jest takie jasne, że pobiorą
    za to prowizję? A wręcz "pewnie nie pobiorą"? A "pewnie nie pobiorą",
    to przecież nie oznacza "nie, nie pobiorą", ani "tak, pobiorą". Nagle
    przestało to być już takie jasne i oczywiste?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 120. Data: 2004-09-02 12:21:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch72bp$246$1@news.onet.pl>, ROBBO 2 wrote:

    tml

    > Rozrozniasz prowizje od transakcji od prowizji za przewalutowanie ?
    > Przewodnik nie stanowi prawa,

    Widzę, że zmieniasz linię obrony w momencie, gdy poprzednia taktyka
    zawiodła. Owszem przewodnik mBanku kłamie, ale przecież to nie
    przewodnik jest wiążący. I tu się muszę z Tobą zgodzić, choć może
    prawnicy specjalizujący się zagadnieniach kłamliwej reklamy nie
    zgodziliby się ze mną.
    Miło, że wreszcie znaleźliśmy punkt wspólny (choć szkoda, że tak
    późno), a zatem EOT z mojej strony.