eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zamykanie karty, epzod I
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 11. Data: 2006-04-13 05:28:33
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka.org.pl> napisał w
    wiadomości news:7giq32hbg94mlj7map04pjjul10bjmcpck@4ax.com...
    > Eksperckie indywiduum również tu zastosowało starą jak świat
    > psychotechnikę 'proszę napisać i wysłać'. Cóż, skoro mBank ma tak
    > genialny CRM, że uwagi klientów ma w d...., to co ja się będe meczył?
    >
    > Ale skoro mnie EKSPERT prosi, to może jednak napiszę? Więc napisałem.
    >
    >
    > P.S. A wypowiedzenie na piśmie posłałem poleconym ZPO. Nie będzie mi
    > potem EKSPERT wmawiał, że poczta to miesiąc doręczała.


    Ja już się nauczyłem, że wszelkie wypowiedzenia posyłam listem poleconym i
    nawet nie dzwonię wcześniej :)
    A co do mLinii i eXperta, to niezłą zaporę ogniową zbudowali przed klientami
    próbującymi zrezygnować z usług, hehe



  • 12. Data: 2006-04-13 07:31:04
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    czytaj czasem grupe a nie tylko pisz jak masz problem
    solucja (sam przetestowalem):

    1. drukujesz formularz zamkniecia (download z centrum formularzy)
    2. wysylasz (moze byc nawet zwykly list)
    3. czekasz tydzien i karta znika z menu


  • 13. Data: 2006-04-13 07:40:33
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka.org.pl> napisał w
    wiadomości news:jjqq32te7heq3lg7dhnngrkgcn4ppcg6tv@4ax.com...
    > On Wed, 12 Apr 2006 20:34:03 +0000 (UTC), " J.P."
    > <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    >
    >>> Okazuje się, że wszystkie eksperty są zajęte (o 21 wieczorem, nieźle).
    >>> No cóż. Zadzwonię nastepnego dna.
    >>
    >>Trzeba było poprosić o oddzwonienie
    >
    > I czekać do 5 dni roboczych? Dziękuję, postoję :P
    >

    kilka razy zamawiałem oddzwonienie - wszystkie były do 2 godzin

    krasnal


  • 14. Data: 2006-04-13 07:56:02
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Mam Ci ja kartę kredytową w mBanku. Karta ładna, kolorek złoty.
    > Ale, poneważ przymierzam się do kredytu hipotecznego, to postanowiłem
    > zamknąć kartę, bo po co mam mi limit wisieć zdolnośc kredytową
    > obniżać.

    Hehe - chyba nie bierzesz tego kredytu w mBanku ?:))



  • 15. Data: 2006-04-13 08:08:34
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Hehe - chyba nie bierzesz tego kredytu w mBanku ?:))

    czemu nie? ja wlasnie mam zamiar tak zrobic - 2msce temu zamknalem KK w mBanku
    (tyle ze czarna a nie zlota) a przed 1.VII mam zamiar wziac u nich kredyt - to zle?


  • 16. Data: 2006-04-13 09:16:15
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 09:40:33 +0200, "Krasnal \(Zabrze\)"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >kilka razy zamawiałem oddzwonienie - wszystkie były do 2 godzin

    Widocznie dotyczyło to spraw za które bank by wziął prowizję ;)
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361
    ___________/ GG: 3524356


  • 17. Data: 2006-04-13 09:16:16
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 01:17:42 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >> Poneważ pytanie o to, kto
    >> decyduje również przekroczyłoby, jak mniemam, kompetencje ekspercke,
    >
    >Wystarczylo zapytac np. tutaj - kodeks cywilny decyduje.

    Ależ ja znam odpowiedź ;)
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361
    ___________/ GG: 3524356


  • 18. Data: 2006-04-13 09:16:17
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 07:28:33 +0200, "Robert Wicik"
    <r...@M...onet.pl> wrote:

    >A co do mLinii i eXperta, to niezłą zaporę ogniową zbudowali przed klientami
    >próbującymi zrezygnować z usług, hehe

    Cóż, 'wredny' Citi zbudował zaporę z marchewek - jak klient chce
    zrezygnować, to dostaje marchewkę, coby został - i najczęsciej
    zostaje.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361
    ___________/ GG: 3524356


  • 19. Data: 2006-04-13 09:16:18
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 13 Apr 2006 09:31:04 +0200, Michal M JJ <w...@...pl> wrote:

    >czytaj czasem grupe a nie tylko pisz jak masz problem
    >solucja (sam przetestowalem):
    >
    >1. drukujesz formularz zamkniecia (download z centrum formularzy)
    >2. wysylasz (moze byc nawet zwykly list)
    >3. czekasz tydzien i karta znika z menu

    heh, wiesz, nie chodzi mi o to, żeby mieć informację (bo tą już mam),
    tylko aby niejaki BRE Bank zauważył, że postępowanie takie, jak
    stosuje powoduje:
    1. Stratę czasu i pieniędzy klienta
    2. Stratę czasu i pieniędzy banku - bo bank płaci za połączenie
    telefoniczne i pracę mLinek i expierdów.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361
    ___________/ GG: 3524356


  • 20. Data: 2006-04-13 09:35:23
    Temat: Re: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > heh, wiesz, nie chodzi mi o to, żeby mieć informację (bo tą już mam),
    > tylko aby niejaki BRE Bank zauważył, że postępowanie takie, jak
    > stosuje powoduje:
    > 1. Stratę czasu i pieniędzy klienta
    > 2. Stratę czasu i pieniędzy banku - bo bank płaci za połączenie
    > telefoniczne i pracę mLinek i expierdów.

    aaaa to tak, bo sa jeszcze 3 reguly:
    1. na czacie 1:1 nic nie moga zrobic (w sensie modyfikacji konta i wysylaja na
    mLinie
    2. na mLinii zazwyczaj nic nie wiedza i np przelaczaja do experta
    3. generalnie prawie kazda operacja w mBanku trwa miesiac

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1