    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank znowu się o mnie troszczy
    Date: Sat, 16 Nov 2013 00:24:00 +0100

    A w szczególności o moją liczbę kliknięć:

    Zgodnie z naszymi zapowiedziami, 25 listopada 2013 r. BRE Bank - będący
    dotąd właścicielem marki mBanku - zmieni się w mBank (nazwą mBanku zostaną
    też zastąpione marki: MultiBank oraz Private Banking & Wealth Management).
    Od tego momentu bank będzie działać pod jedną, wspólną nazwą, wywodzącą się
    z obecnej na polskim rynku od 13 lat marki mBanku.

    W efekcie tych zmian obecny serwis internetowy www.mbank.pl zacznie pełnić
    rolę serwisu internetowego całej Grupy mBanku, co przełoży się na zmiany, o
    których będziemy informować naszych klientów. Co ważne, na stronach mbank.pl
    nadal będzie można znaleźć niezbędne informacje na temat dotychczasowej
    oferty produktów i usług mBanku.

    Logowanie do czterech serwisów transakcyjnych

    Pierwszą istotną zmianą będzie nowy sposób logowania do banku,
    rozpoczynający się od wyboru serwisu transakcyjnego.

    Ponieważ serwis internetowy mBanku stanie się wspólny dla wszystkich
    klientów Grupy (m.in. dotychczasowych klientów MultiBanku czy też klientów
    korporacyjnych), to po kliknięciu w przycisk ,,Zaloguj" pojawi się pasek z
    wyborem systemu transakcyjnego:

    - Private Banking - dla klientów dawnego BRE Private Banking & Wealth
    Management
    - mBank CompanyNet - dla klientów korporacyjnych (system iBRE)
    - mBank - dawny MultiBank - dla obecnych klientów MuliBanku
    - mBank - dotychczasowy oraz nowy serwis transakcyjny dla klientów mBanku

    Obecni klienci mBanku będą mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego
    wybierając czwartą opcję na liście.

    [...]

    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,3266.html?lang=