eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimKioski
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2003-08-29 14:56:04
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mmmaslov wrote:
    > Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    > klientów itp.
    > Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem
    > poziomu oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by
    > się otwierało w tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np.
    > podwyższyli oprocentowanie lub za przeproszeniem poprawili
    > przeskakujący kursor na stronie logowania) to przyniosłoby to dużo
    > lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem wzięte.

    Alr tu mowisz przede wszystkim o jakosci obslugi juz zdobytych klientow - a
    oni musze przekroczyc pewna ,mase krytyczna, zeby to wszystko zaczelo sie
    krecic. Jak sie wydaje ten moment szybko sie zbliza



  • 12. Data: 2003-08-29 15:00:46
    Temat: Re: mKioski
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>


    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:binpjq$jgi$1@news.onet.pl...
    > mmmaslov wrote:
    > > Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    > > klientów itp.
    > > Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem
    > > poziomu oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by
    > > się otwierało w tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np.
    > > podwyższyli oprocentowanie lub za przeproszeniem poprawili
    > > przeskakujący kursor na stronie logowania) to przyniosłoby to dużo
    > > lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty razem wzięte.
    >
    > Alr tu mowisz przede wszystkim o jakosci obslugi juz zdobytych klientow -
    a
    > oni musze przekroczyc pewna ,mase krytyczna, zeby to wszystko zaczelo sie
    > krecic. Jak sie wydaje ten moment szybko sie zbliza

    Tak, mówię tu o dotychczasowych klientach.
    Mam na myśli takie sytuacje jak kiedyś (jakieś 3 tygodnie temu) po 22, dwa
    razy doczekałem się rozłączenia, bo żadna mlinka się mną nie zajęła...
    Mówię też o podobno (według forum mBanku) pogarszającym sie poziomie mLini
    itp.
    A że nowi klienci mogą sparzyć sie już przy zakładaniu konta...
    Pozdr.

    MM



  • 13. Data: 2003-08-29 15:15:59
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mmmaslov wrote:
    > A że nowi klienci mogą sparzyć sie już przy zakładaniu konta...
    > Pozdr.

    Nie ma co sie dziwic, ze jakos infolinii pogarsza sie - w koncu z taka
    iloscia klientow ;) to trudno sobie poradzic.
    Pewncyh rzeczy sie nie przeskoczy.
    Chociaz mogliby wprowadzic mPremium ;) niskie oplaty za lepsza jakosc
    obslugi -> szybsze otwieranie konta, spejcalna "Sekcja" infolinek ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci



  • 14. Data: 2003-08-29 15:39:35
    Temat: Re: mKioski
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>


    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:binqpk$m9r$1@news.onet.pl...
    > mmmaslov wrote:
    > > A że nowi klienci mogą sparzyć sie już przy zakładaniu konta...
    > > Pozdr.
    >
    > Nie ma co sie dziwic, ze jakos infolinii pogarsza sie - w koncu z taka
    > iloscia klientow ;) to trudno sobie poradzic.

    Ja wszystko rozumiem, ale z mKioskami, Pustelnikami, Cafejkami itp jakoś
    sobie radzą

    > Pewncyh rzeczy sie nie przeskoczy.
    > Chociaz mogliby wprowadzic mPremium ;) niskie oplaty za lepsza jakosc
    > obslugi -> szybsze otwieranie konta, spejcalna "Sekcja" infolinek ;)
    >

    Taki mBank Aquarius, ale z wyższym oprocentowaniem :) !!
    Pozdr.
    MM



  • 15. Data: 2003-08-29 15:46:59
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > > Chociaz mogliby wprowadzic mPremium ;) niskie oplaty za lepsza jakosc
    > > obslugi -> szybsze otwieranie konta, spejcalna "Sekcja" infolinek ;)

    Hehe ;)

    > Taki mBank Aquarius, ale z wyższym oprocentowaniem :) !!

    Hyhy, jak by mieli ładne karty jakieś (a nie to brązowe obrzydlistwo), to jestem
    za !
    ;-)


  • 16. Data: 2003-08-29 16:18:01
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > Hyhy, jak by mieli ładne karty jakieś (a nie to brązowe
    > obrzydlistwo), to jestem za !
    > ;-)

    I wyjazdy do lasu z mLinkami na grzyby - albo rejs kajakami ;)



  • 17. Data: 2003-08-29 16:36:26
    Temat: Re: mKioski
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>


    ">
    > Gadżety te podobno mają działanie marketingowe itp. zwiększają liczbę
    > klientów itp.
    > Jestem przekonany, że gdyby za te pieniądze zajęli się podwyższaniem
    poziomu
    > oferowanych produktów (np. doprowadzili do tego, że konto by się otwierało
    w
    > tydzień lub wydanie KK trwało krócej lub np. podwyższyli oprocentowanie
    lub
    > za przeproszeniem poprawili przeskakujący kursor na stronie logowania) to
    > przyniosłoby to dużo lepszy rezultat niż wszystkie marketingowe chwyty
    razem
    > wzięte.
    >
    > Pozdr.
    > MM

    Alebo nei jestes klientem alebo glupim klientem - bez urazy, zadne z twoich
    stwierdzen nie ma podstaw, ostatnio uruchamialem supermarket inwestycyjny -
    trwalo to 10 dni (tylko i wylacznie ze wzgledu na koniecznosc wymiany
    korespondencji), karta kredytowa 2 tygodnienie - szybciej niz rok temu w BZ
    WBK.
    bez malkontenctwa, wg mnie jest wszytko super!!!!
    Ostatnio spedzilem 40 minut w Invest Banku aby wplacic kaske na konto,
    pamietam pyskowke dysponenta z pekao, kiedy zalilem sie, ze musze stac 50
    minut aby zlozyc dyspozycje lokaty, precz z taka bankowoscia!!!!

    Fajas



  • 18. Data: 2003-08-29 22:45:17
    Temat: Re: mKioski
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>


    > > Pozdr.
    > > MM
    >
    > Alebo nei jestes klientem alebo glupim klientem - bez urazy, zadne z
    twoich
    > stwierdzen nie ma podstaw, ostatnio uruchamialem supermarket
    inwestycyjny -
    > trwalo to 10 dni (tylko i wylacznie ze wzgledu na koniecznosc wymiany
    > korespondencji), karta kredytowa 2 tygodnienie - szybciej niz rok temu w
    BZ
    > WBK.

    I to upoważnia Cię to pisania, że jestem głupim klientem, brawo,brawo, tylko
    tak dalej.

    > bez malkontenctwa, wg mnie jest wszytko super!!!!
    > Ostatnio spedzilem 40 minut w Invest Banku aby wplacic kaske na konto,
    > pamietam pyskowke dysponenta z pekao, kiedy zalilem sie, ze musze stac 50
    > minut aby zlozyc dyspozycje lokaty, precz z taka bankowoscia!!!!

    Z szacunkiem, ale chyba nie doczytałeś tego wątku dokładnie.
    nie pozdrawiam
    MM


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1