  • Data: 2012-10-24 13:25:52
    Temat: mSaver w pigułce
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Koleżanka która ma "uspione" konto w mBąku,
    zahaczyła mnie dzis o msavera - czyli czym sie to je :)
    Looknąłem więc i widze ze :
    - dla obecnych klientów oferują - 7% - przez pół roku
    - trzeba lac min 1kzl co miesiac na ekonto
    - trzeba przystapic do "programu" w wybranym wariancie
    np. zaokrąglenia od transakcji
    - zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyć 10kzl ( dla 7% )

    Czy cos przeoczyłem ?
    a i co z karta, bo o ile wiem ubiła złotą rybke ;)
    dla nowych klientów (9%) wniosek o karte jest jednym z warunkow