  • 1. Data: 2012-10-24 13:25:52
    Temat: mSaver w pigułce
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Witam

    Koleżanka która ma "uspione" konto w mBąku,
    zahaczyła mnie dzis o msavera - czyli czym sie to je :)
    Looknąłem więc i widze ze :
    - dla obecnych klientów oferują - 7% - przez pół roku
    - trzeba lac min 1kzl co miesiac na ekonto
    - trzeba przystapic do "programu" w wybranym wariancie
    np. zaokrąglenia od transakcji
    - zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyć 10kzl ( dla 7% )

    Czy cos przeoczyłem ?
    a i co z karta, bo o ile wiem ubiła złotą rybke ;)
    dla nowych klientów (9%) wniosek o karte jest jednym z warunkow

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-24 13:44:20
    Temat: Re: mSaver w pigułce
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2012 13:26:01 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Witam
    >

    > Kole�anka kt�ra ma "uspione" konto w mB�ku,
    >
    > zahaczy�a mnie dzis o msavera - czyli czym sie to je :)
    >
    > Lookn��em wi�c i widze ze :
    >
    > - dla obecnych klient�w oferuj� - 7% - przez p� roku
    >
    > - trzeba lac min 1kzl co miesiac na ekonto
    >
    > - trzeba przystapic do "programu" w wybranym wariancie
    >
    > np. zaokr�glenia od transakcji

    Niby tak ale chwilę po założeniu konta można zawiesić wpłaty.

    > - zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyďż˝ 10kzl ( dla 7% )

    Nie może przekroczyć również po kapitalizacji odsetek.

  • 3. Data: 2012-10-24 13:46:24
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 13:44, Piotr Hołda pisze:

    > Niby tak ale chwilę po założeniu konta można zawiesić wpłaty.

    Można co miesiąc lać 1zł.

    > Nie może przekroczyć również po kapitalizacji odsetek.

    Tak, uważać!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 4. Data: 2012-10-24 14:00:05
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > Tak, uważać!

    A co z debetówka ? Musi być czy nie
    - mowa tu o "starym" kliencie, bo nowy miec (wziasc) musi

  • 5. Data: 2012-10-24 14:16:13
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 14:00, Waldek pisze:

    > Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > A co z debetówka ? Musi być czy nie
    > - mowa tu o "starym" kliencie, bo nowy miec (wziasc) musi

    Ja, stary jak najbardziej, nie tylko klient - żadnego delfina ani innego
    śmierdziastwa nie posiadam, a % lecą jak należy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 6. Data: 2012-10-24 15:51:51
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Ja, stary jak najbardziej, nie tylko klient - żadnego delfina ani innego
    > śmierdziastwa nie posiadam, a % lecą jak należy.

    I takiez to info jej odsprzedalem - calkowicie bezinteresownie ;)
    Jako "najlepsza" opcje poleciłem staly comiesieczny zabor
    jakiejs symbolicznej kwoty z eKunta do mSedesa ;)

    - Dzieki SQL-u

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-10-24 22:05:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

    > - dla obecnych klientów oferują - 7% - przez pół roku
    > - zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyć 10kzl ( dla 7% )

    Tzn. w porównaniu z powszechnymi ostatnio lokatami na 6,5% (m.in.
    u nich) można tam dostać tych odsetek ile więcej? 25 zł? - Belka
    jeszcze.

    To chyba bazuje głównie na przewidywanym braku umiejętności liczenia
    wśród klientów.

    Swoją drogą, ten ich spam w systemie transakcyjnym, że po iluś tam
    (15?) latach człowiek zgromadzi 51 kzl (czy jakoś tak - chyba chodzi
    o kapitał, nie o sumę odsetek, ale nie pamiętam). Ile razy można to samo
    oglądać.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2012-10-25 11:47:31
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Tzn. w porównaniu z powszechnymi ostatnio lokatami na 6,5% (m.in.
    > u nich) można tam dostać tych odsetek ile więcej? 25 zł? - Belka
    > jeszcze.

    Dla "świerzaczków" oferuja 9% - to działa na wyobrażnie ;P

    A gdzies ostatnio czytałem ze pewien student
    zywił sie przez jakis czas za 1zl dziennie :)

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-10-25 17:40:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Dla "świerzaczków" oferuja 9% - to działa na wyobrażnie ;P
    >
    > A gdzies ostatnio czytałem ze pewien student
    > zywił sie przez jakis czas za 1zl dziennie :)

    Żywi nadal. Do końca października :-) Cel: miesiąc po 1PLN/dziennie.
    Przez 3 tygodnie schudł 8 kilo. Czyli przez miesiąc będzie 10. Ale
    akurat jemu nie zaszkodzi. Z filmu widać, że wagę początkową miał 123!
    http://www.joemonster.org/filmy/48193/Jak_przezyc_za
    _zlotowke_dziennie

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-10-30 13:05:18
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2012-10-24 13:25, Waldek pisze:
> [...]
    > np. zaokrąglenia od transakcji
    > - zdeponowa kwota na mSaver nie powinna przekroczyć 10kzl ( dla 7% )

    Jeżeli zlecasz przelewy z datą przyszłą to końcówka (zaokrąglenie do 10)
    od tych przelewów po ich wykonaniu nie jest przekazywane na mSaver. W
    warunkach napisali, że tylko od zleceń stałych i poleceń zapłaty ale to
    nieprawda, także od wszystkich innych przelewów z datą przyszłą.