  • 1. Data: 2007-05-01 21:23:33
    Temat: mastercard millenium i fraudy
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Witam,

    Ma ktoś doświadczenia z płatnościami kartą Mastercard Millenium w sieci?
    U mnie prawie zawsze wyskakuje próba fraudu - niezależnie czy płacę w Polsce
    i autoryzuje Polcard, czy płacę za granicą.

    Co ciekawe, przy płatnościach Visą mBanku lub visą electron Inteligo,
    problem nie pojawia się.

    gdzie interweniować w tej sprawie? Czy to bank ustawia "czułość" na fraudy?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2007-05-02 17:22:41
    Temat: Re: mastercard millenium i fraudy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2007 23:23:33 +0200,
    osoba podpisana: plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    napisała:
> [...]
    > U mnie prawie zawsze wyskakuje próba fraudu - niezależnie czy płacę w Polsce
    > i autoryzuje Polcard, czy płacę za granicą.

    ja zapłaciłem raz (spamcop.net) i nic. Po prostu poszło.

    MC Mille kwota 25 $ USD

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 3. Data: 2007-05-02 17:25:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>