eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank i reklamacjambank i reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!news.ats.pl!not-for-mail
    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank i reklamacja
    Date: Tue, 27 Nov 2007 12:18:54 +0100
    Organization: news.ats.pl
    Lines: 13
    Distribution: pl
    Message-ID: <figuei$us8$1@news.ats.pl>
    Reply-To: n...@u...pl
    NNTP-Posting-Host: dhcp.ats.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.ats.pl 1196162323 31624 81.15.165.3 (27 Nov 2007 11:18:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Nov 2007 11:18:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431072
    [ ukryj nagłówki ]

    Złożyłem 12 października reklamację, do dnia dzisiejszego ani widu, ani
    słychu po odpowiedzi... Minęło już grubo ponad 30 dni, nie dostałem
    żadnego pisemnego potwierdzenia reklamacji (reklamacja była złożona
    przez tel.), nie dostałem też informacji o przedłużającym sie czasie na
    rozpatrzenie reklamacji.
    W przypadku firm telekomunikacyjnych nie udzielenie odpowiedzi w ciągu
    30 dni powoduje uznanie reklamacji na korzyść klienta. jak jest w
    przypadku banków?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1