    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - nagle zastrzegli ma kartę visa ...
    Date: Sat, 10 Oct 2009 16:05:02 +0300

    klawikord wrote:
    > nagle zadzwonił do mnie konsultant że istnieje podejrzenie skopiowania
    > danych karty visa gold i zatrzegają kartę i wyślą mi nową.
    > pytam się jakim cudem ? to bank stracił dane? bo żadnych operacji nie
    > moich na karcie nie mam.
    > no ale musiałem zię zgodzić bo jak sam facet powiedział nie mam wyboru i
    > 7 dni będę bez karty ....
    > jakaś porażka ...
    > mieliście coś takiego ?

    Tak, dwa tygodnie temu Polbank mi zastrzegl karte, bo obawiaja sie ze
    dane z platnosci kilka miesiecy temu w Europie Zachodniej wyciekly.
    Jest watek paropostowy o tym.
    Po 10 dniach przyszla nowa karta. Niestety bank sie do mnie nie
    dodzwonil i dowiedzialem sie sam, jak w 2 sklepach mi odrzucilo nia
    platnosci i sam zadzwonilem zapytac o co biega.
    Bylem ciut w gorszej sytuacji, bo ja tej karty aktywnie uzywam i co
    gorsza od dluzszego czasu przebywam zagranica. A karta dotarla na moj
    Polski adres. Wiec dopiero za kilka tygodni bede ja fizycznie mial z
    powrotem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."