  • 1. Data: 2008-10-06 10:18:36
    Temat: mbank nowa promocja
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Hej,

    Na stronie WWW mBanku jest chwala sie jakas nowa promocja pt.
    "urodzinowe prezenty". Ktos ma jakies przecieki i sie nimi pochwali?:)
    )

    --
    Warszawski Serwis Ogłoszeniowy,
    www.ogloszeniadrobne.warszawa.pl

  • 2. Data: 2008-10-07 09:43:31
    Temat: Re: mbank nowa promocja
    Od: michaça <t...@p...pl>

    tez jestem ciekaw, mam nadzieje ze to bedzie lokata z 8 z przodu bo to w koncu
    8-e urodziny...

  • 3. Data: 2008-10-07 18:55:46
    Od: r...@p...fm

    On 7 Paź, 11:43, michaça <t...@p...pl> wrote:
    > tez jestem ciekaw, mam nadzieje ze to bedzie lokata z 8 z przodu bo to w koncu
    > 8-e urodziny...

    --------------------------

    Ja obstawiam, że będzie 8,88% na lokacie

    Pozdro
    Robson

  • 4. Data: 2008-10-07 19:22:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > --------------------------
    >
    > Ja obstawiam, że będzie 8,88% na lokacie

    po 8,5% bgż jestem spłukany
    żebym miał wypłacać to by musieli dać min. 9%

  • 5. Data: 2008-10-07 19:38:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    mbank nigdy specjalnie nie stawial na lokaty, wiec 8,88% mozliwe, ale raczej
    na emaksie plusie. I pewnie od kwoty 8.888zl. :-)

  • 6. Data: 2008-10-07 21:04:16
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > tez jestem ciekaw, mam nadzieje ze to bedzie lokata z 8 z przodu bo to w
    > koncu 8-e urodziny...

    Mam przeczucie, ze bedzie 8,X8 w zaleznosci od stazu w mBanku.

  • 7. Data: 2008-10-08 11:58:49
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Mam przeczucie, ze bedzie 8,X8 w zaleznosci od stazu w mBanku.
    to mial bym 8,78% :-)