  • 141. Data: 2015-05-13 19:47:32
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > No ja pamiętam ekran, gdzie był wprawdzie combo box na 3 ZUSowskie
    > konta, ale definiować przelewy trzeba było osobno (co najwyżej
    > można było skoszykować).

    Nie mam pojecia o czym mówisz.
    Wchodziło sie w przelew do ZUS, wpisywało 3 kwoty i voila. Tutaj akurat
    praktycznie nic sie nie zmieniło.

  • 142. Data: 2015-05-13 23:43:33
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Mhm. Czyli stary interfejs przegrał, bo w nowym podstawowe operacje
    > robi sie szybciej. Dziękuję :)

    Podyskutujmy poważnie o konkretach, porównaj w obu interfejsach:

    1. historię operacji - co prezentuje i jak wykorzystane jest miejsce na
    ekranie

    2. widok odbiorców zdefiniowanych - jakie informacje są prezentowane i
    ile ich mieści się na ekranie

    3. zlecenie przelewu zdefiniowanego - ilość przemieszczeń kursora i
    kliknięć potrzebnych do zlecenia przelewu

    To są często wykorzystywane funkcje, które wg mnie w nowym interfejsie
    zrealizowane są gorzej niż w starym.

  • 143. Data: 2015-05-14 00:16:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > Podyskutujmy poważnie o konkretach, porównaj w obu interfejsach:
    >
    > 1. historię operacji - co prezentuje i jak wykorzystane jest miejsce na
    > ekranie

    Dwa widoki - uproszczony, dobry do przeszukiwania lub taki jak był poprzedni.
    Uproszczony ma o wiele lepszą wyszukiwarkę, możliwość wydrukowania wielokrotnych
    potwierdzeń.

    Dla porównania:
    - wykonaj w starym interfejsie operację "czy wykonałem przelew za gaz"
    2 miesiące temu i 4 miesiące temu
    - ile zarobiłem odsetek w ostatnich 6 miesiącach
    - ile wpłat dokonałem do odbiorcy X
    - ile wpłat dokonałem do odbiorcy o nr rachunku Y
    itp.

    Tego wszystkiego NIE MA w starym widoku, a jest bardziej przydatne
    niż widok semi-szczegółowy dostępny w tzw. starym widoku.

    > 2. widok odbiorców zdefiniowanych - jakie informacje są prezentowane i
    > ile ich mieści się na ekranie

    No i tu się rozchodzimy. W nowym interfejsie postawiono nie na "listy", ale
    efektywne szukanie, co w praktyce jest lepsze. [1] Wpisujesz 3 litery w polu
    przelewu i już masz dostęp. Do wykonania przelewu wystarczy 1 klik (wykonaj
    przelew), wpisanie kilku liter (w praktyce zawsze szybsze niż latanie myszą
    po ekranie) i wybranie właściwej osoby (enter), wpisanie kwoty (enter) i
    już.

    > 3. zlecenie przelewu zdefiniowanego - ilość przemieszczeń kursora i
    > kliknięć potrzebnych do zlecenia przelewu

    Jak wyżej. Jedyne przemieszczenie kursora jest potrzebne do wybrania
    przycisku "wykonaj przelew", albo przelew krajowy. Ten ekran zastępuje:
    - formatkę do przelewu jednorazowego
    - formatkę do przelewów zdefiniowanych
    - przelew z historii
    - formatkę do definiowania odbiorcy
    - formatkę do definiowania przelewów cyklicznych/seryjnych

    http://awesomescreenshot.com/0df4wp29c0

    Jakkolwiek byś nie kombinował, opcja z filtrowaniem będzie szybsza
    od jechania po dowolnie długiej liście, czego przykładów jest mnóstwo,
    od google [2] po książki telefoniczne w telefonach i klienty poczty (nie
    wybierasz maila z listy, wpisujesz i dokonujesz auto-complete).

    > To są często wykorzystywane funkcje, które wg mnie w nowym interfejsie
    > zrealizowane są gorzej niż w starym.

    [1] Przykłady takiego podejścia to też m. in. wyszukiwarka kontaktów na
    telefonie - rzadko kiedy przeglądasz całą listę - łatwiej wpisać te 2-3
    litery i ograniczyć listę.

    [2] Kiedyś były "katalogi" stron, teraz masz wyszukiwarki

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 144. Data: 2015-05-14 06:57:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 maja 2015 19:47:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Podsumuje po kolei:
    > - programy lojalnosciowe - juz coraz mniej, bo coraz czesciej widze, ze tam
    > gdzie program ,tam jest drozej - czasami zauwazalnie drozej.
    > Jeżeli przy okazji to czemu nie.
    Jeśli mGra przy okazji to czemu nie;)
    > - przelewy przez facebook - czemu nie - ja nie korzystam z facebooka ale
    > jezeli to miałoby być jakies ułatwienie to nie widze przeszkód
    i właśnie wctym kierunku to idzie. Odejście od tradycyjnej bankowości w kierunku
    integracji z portalami społecznościowymi itp.
    > - mgra - nie wiem co oznacza, ze 50% skorzystało - ja tez dostałem jakies
    > puchary - czy to znaczy ze skorzystałem?
    Jeśli dobrze Wojtka zrozumiałem to pisał że 50%odwiedzających mbank wchodzi w
    zakładkę mGra. Zresztą jeśli przy okazji to czemu nie;)
    > - co do narzekających - ja sobie proadze, ale nie chciałbys słyszec co
    > powiedziała moja mama kiedy wyłączyli jej stary interfejs...
    Twoja mama być może narzeka ale np inni są zachwyceni. Takie życie, wszystkim nie
    dogodzisz.

  • 145. Data: 2015-05-14 07:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 00:16:42 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
> [...]
    > potwierdzeń.
    >
    > Dla porównania:
    > - wykonaj w starym interfejsie operację "czy wykonałem przelew za gaz"

    Teraz to juz sie nie da sprawdzic, ale mysle ze po prostu bym
    wyswietlil historie z danego okresu i przejrzal.
    Tych przelewow nie robie znow tak duzo.
    Co innego jakas firma, ktora ma dluga liste.

    Ale nowy ? Jak masz dobrze wpisane nazwy przelewow ("za gaz" ?) to
    owsze, latwo. Ale "telefon zony" placic to jakos glupio :-)
    O innych pisalem - Orange znajduje dwa razy, w jednym sa trzy wpisy, a
    odbiorca ma 4 platnosci. Aaaa, trzeba enter wcisnac, to lepiej szuka.
    W jaki okresie szuka to niewiadoma, miejmy nadzieje ze obejmuje 4
    miesiace.

    Przy okazji odkrylem ze trzy razy zaplacilem te sama fakture ... i tak
    sie zastanawiam - nie chcialo mi sie zmienic nr w tytule (bo to jednak
    byly inne faktury - i miesiace i kwoty), czy zmienilem, ale interfejs
    nie zmienil.

    > - ile zarobiłem odsetek w ostatnich 6 miesiącach

    Jest kategoria odsetki, miejmy nadzieje ze dobrze przydziela, nawet
    ladnie podsumowuje, w uznaniach, podatek w obciazeniach, ale

    -dobrze ze wiedzialem ile ich powinno byc, bo mimo wybrania "poprzedni
    miesiac", wyswietla tylko czesc. A potem klik w pokaz kolejne, klik,
    klik, ... strach pomyslec ile tego przez pol roku naklikac trzeba.

    -dobrze, ze osobno ksieguje kapital z lokaty, osobno odsetki.
    Bo jakby tak byl zwrot lokaty z odsetkami, to by nie wyszlo.

    -a co z lokatami odnawialnymi wraz z odsetkami ? Nie poda ?

    > - ile wpłat dokonałem do odbiorcy X

    A jak zrobie "zalecana" metoda - znajdz przelew, wyslij ponownie, to
    bedzie ten sam odbiorca co w zrodlowym ?

    > - ile wpłat dokonałem do odbiorcy o nr rachunku Y

    A to sie chyba nie da ?

    > Tego wszystkiego NIE MA w starym widoku, a jest bardziej przydatne
    > niż widok semi-szczegółowy dostępny w tzw. starym widoku.

    No, polemizowalbym czy tytul przelewu to jest malo przydatna
    informacja.

    Ale ... my nie ganimy za to co jest lepsze. My ganimy za to, co jest
    gorsze.

> [...]
    > po ekranie) i wybranie właściwej osoby (enter), wpisanie kwoty (enter) i

    A ja tam jednak wole intuicyjnie - wybieramy odbiorce, kwote, tytul
    :-)

    > Jakkolwiek byś nie kombinował, opcja z filtrowaniem będzie szybsza
    > od jechania po dowolnie długiej liście, czego przykładów jest mnóstwo,
    > od google [2] po książki telefoniczne w telefonach

    Polemizowalbym. Np chce jednym palcem w czasie prowadzenia samochodu.
    I jeszcze korzystajac z wbudowanego zestawu.

    > i klienty poczty (nie
    > wybierasz maila z listy, wpisujesz i dokonujesz auto-complete).

    Taaa ... i wysylasz nie do tego Wojciecha, co chciales.

    > [2] Kiedyś były "katalogi" stron, teraz masz wyszukiwarki

    Katalog nadal bylby przydatny, moglbym sobie wybrac tematycznie, a tak
    to jest zgadywanka i strzelanie na oslep.

    Ale teraz stron za duzo i yahoo se ne wrati :-)

    J.

  • 146. Data: 2015-05-14 08:16:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2015 09:34:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > A czemu myślisz/wypowiadasz się za innych?
    > Bank musi się rozwijać, przyciągać nowych klientów. Uderzył w
    > pokolenie facebukowe. Ja też z mgier itp nie korzystam ale skoro
    > 50% odwiedzających mbank korzysta to chyba pomysł był dobry. Taki

    No, dla banku moze i dobry. Zawsze to reklama wsrod znajomych.
    Ale nie musi przeciez oznaczac jakis gier ... no chyba ze to najlepiej
    przyciaga - i rywalizacja grupowa i ekpert od interfejsu rosnie :-)

    > programik lojalnościowy. Czy to nie Ty czasem we wcześniejszych
    > dyskusjach byłeś zwolennikiem programôw lojalnościowych premiumclub
    > itp?

    Ale to co innego. Promocja zawsze mile widziana :-)

    > Albo popatrz na tą grupe- jest tu sporo takich co np gdzieś na
    > stację paliw dygali żeby kupić gumę do żucia +cash back by limit
    > wyrobić i uniknąć kilku zł opłaty za kartę.

    Ale dziwisz sie ?

    To tylko swiadczy, ze:
    a) klienci by docenili bank, w ktorym np nie ma oplat za karte.
    A wystarczylo nie wydawac pieniedzy na nowy interfejs :-)
    b) klienci sie pogodza z limitem wydatkow do bezplatnej karty ... choc
    zamknalem konto bo bank za duzy limit dal

    c) no ale klient miewa tych kart wiecej, to z braku limitu bedzie
    placil innymi i bank nie zarobi :-)

    > Albo tacy co konta zakładają bo tablet za kilka stow bank da itp.

    Promocja zawsze mile widziana :-) Ale to przeciez nie oznacza, ze
    jeszcze trzeba nowy interfejs z mgra :-)

    > Połączenie konta z FB, przelew przez FB- ja raczej nie skorzystam
    > ale tego typu usługi będą miały coraz większą liczbę użytkowników.

    Ja reaguje alergicznie, ale inni/mlodsi FB faktycznie uzywaja.
    Przelew przez FB moze im sie spodobac ...

    > mBank to przewidział i idzie w tym kierunku. Ja nie korzystam i też
    > mi to nie przeszkadza.

    No ... ale "polaczenie konta z FB" budzi moje daleko posuniete obawy.
    Co to znaczy, i co sie stanie gdybym sobie w przyszlosci zalozyl konto
    na FB ?

    Do tego stopnia, ze moze bym nawet ominal taki bank, gdybym szukal
    nowego :-)

    > Myślę też że ta grupa dyskusyjna to taki specyficzny target bo kilka
    > czy może nawet kilkanaście osób narzekających tu jest.

    Z jednaj strony specyficzny, bo dinozaury internetu i spece od
    wisienek, z drugiej ... nie az tak specyficzny, aby sie mocno roznic w
    opinii od innych.

    > Wśród moich
    > znajomych w tzw realu nie znam nikogo kto by narzekał a wręcz
    > przeciwnie.

    Tych pare osob tu to nie real ? :-)

    > Ze dwa miechy temu koleżanka otworzyła konto w mbank
    > nie znała starego interfejsu i jest zachwycona funkcjpnalnością. A
    > nie jest to pokolenie FB tylko czterdziesto kilku letnia kobieta.

    Inne banki znala, i interfejsy zblizone do starego mbankowego tez
    znala ?

    J.

  • 147. Data: 2015-05-14 10:50:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 14 May 2015 00:16:42 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >od google [2] po książki telefoniczne w telefonach i klienty poczty (nie
    >wybierasz maila z listy, wpisujesz i dokonujesz auto-complete).
    Ad klient poczty - ja robię tak jak mówisz i pewnie większość
    użytkowników usenetu też ale średnio statystyczna biurwa urzędowa
    (przynajmniej w moich statystykach i urzędach) korzysta z książki "w
    utkloku". Może jeszcze nie odkryła autouzupełniania.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 148. Data: 2015-05-14 12:27:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Teraz to juz sie nie da sprawdzic, ale mysle ze po prostu bym
    > wyswietlil historie z danego okresu i przejrzal.
    > Tych przelewow nie robie znow tak duzo.
    > Co innego jakas firma, ktora ma dluga liste.

    W nowym interfejsie wystarczy wpisać np. nazwę odbiorcy. Albo numer rachunku.
    I Ci wyświetli.

    > Ale nowy ? Jak masz dobrze wpisane nazwy przelewow ("za gaz" ?) to
    > owsze, latwo.

    No dla "ułatwienia" zazwyczaj pisze się nr faktury :)
    Albo jest polecenie zapłaty.

> [...]
    > miesiac", wyswietla tylko czesc. A potem klik w pokaz kolejne, klik,
    > klik, ... strach pomyslec ile tego przez pol roku naklikac trzeba.

    Bez przesady. Zwykła paginacja :)

    > -a co z lokatami odnawialnymi wraz z odsetkami ? Nie poda ?

    Nowy? Poda.
    Wpisuję: "Kapitalizacja odsetek", wybieram z podpowiadania te z obciążeniem
    i mam.

    > A jak zrobie "zalecana" metoda - znajdz przelew, wyslij ponownie, to
    > bedzie ten sam odbiorca co w zrodlowym ?

    Tak.

    > A to sie chyba nie da ?

    Wpisz nr rachunku i już.

    > No, polemizowalbym czy tytul przelewu to jest malo przydatna
    > informacja.

    W nowym też masz tytuł przelewu. Wystarczy hover zrobić, by dostać pełny
    (jak się nie mieści). Brakuje jedynie "salda po", te jest dostępne po
    kliknięciu.

    > A ja tam jednak wole intuicyjnie - wybieramy odbiorce, kwote, tytul
    >:-)

    Ah. To "wpisujemy kilka pierwszych liter" (i wybieramy), albo
    "wpisujemy nowego odbiorcę", to już jest nieintuicyjnie, bo?

    No i właśnie tak wygląda dyskusja. Podaję przykłady dobrych rozwiązań,
    omawiam, a w odpowiedzi dostaję "ale ja wolę tak". Bez kontrargumentacji,
    czy próby obiektywnego spojrzenia na temat.

    > Polemizowalbym. Np chce jednym palcem w czasie prowadzenia samochodu.
    > I jeszcze korzystajac z wbudowanego zestawu.

    W czasie prowadzenia samochodu to się skupiasz na prowadzeniu samochodu.

    > Taaa ... i wysylasz nie do tego Wojciecha, co chciales.

    Jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    > Ale teraz stron za duzo i yahoo se ne wrati :-)

    I teraz bankowość jest też bardziej popularna i takie pole kontekstowe
    wielofunkcyjne (nota bene także wprowadzona np. w Chrome - gdzie
    pasek adresu jest jednocześnie wyszukiwarką) usprawnia i przyspiesza
    obsługę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 149. Data: 2015-05-14 13:47:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W nowym interfejsie wystarczy wpisać np. nazwę odbiorcy. Albo numer
    >rachunku.
    >I Ci wyświetli.

    Za gaz ... byc moze.
    Nazwa odbiorcy dla mojego telefonu w nju brzmi "Orange", i to nie jest
    jedyny telefon :-)

    >No dla "ułatwienia" zazwyczaj pisze się nr faktury :)

    tak sobie wlasnie ulatwilem. Wiec teraz nie moge wyszukac "za
    telefon", bo w tytule jest "faktura nr ....".
    I jak tu wyszukac faktury tylko z gazowni, albo za konkretny telefon ?

    Bo chyba nie proponujesz, zebym najpierw odszukal papierowa fakture i
    po numerze :-)

    >Albo jest polecenie zapłaty.

    Nie ma, bo w mbanku to kosztuje 2zl, choc nie ma to zwiazku z
    interfejsem :-)

    Ale niech by bylo - to juz kompletnie nie wiesz co jest wpisane w
    tytule czy nazwie :-)

    >Bez przesady. Zwykła paginacja :)

    u Ciebie moze zwykla paginacja, u mnie jakies setki rekordow przez
    ktore musze sie przebic.
    Szybciej przelacze na stary widok, wyselekcjonuje operacje mniejsze
    niz 1000zl, wyeksportuje do excela i tam sobie podsumuje :-)

    >Nowy? Poda.
    >Wpisuję: "Kapitalizacja odsetek", wybieram z podpowiadania te z
    >obciążeniem
    >i mam.

    Akurat nie mam zadnej odnawialnej ... ale te odsetki przeciez na konto
    nie trafia.
    Moze gdzies na rachunku lokaty ... pokaze się to, czy historii lokat w
    zbiorczym zestawieniu nie ma ?
    A jak lokate zlikwiduje, to siegnie mi do ich danych historycznych ?
    Cos mi sie wydaje ze nie.

    >Tak.

    Pozostaje mi wierzyc na slowo ..

    >Wpisz nr rachunku i już.

    26 cyfr, poj* Cie ? :-)

    Bo na razie wpisalem 4, to nic nie znalazlo.
    Ze spacjami, czy bez ? pierwsze czy ostatnie ?

    >W nowym też masz tytuł przelewu. Wystarczy hover zrobić, by dostać
    >pełny
    >(jak się nie mieści). Brakuje jedynie "salda po", te jest dostępne po
    >kliknięciu.

    Kiedy wlasnie nie mam. Musze myszka najechac aby sie pokazal.
    A nie, przepraszam, mam, ale praktycznie niewidoczny, bo jak sie
    pokaze adresat, to juz z tytulu niewiele zostaje.
    Zas zmylilo mnie multum roznych operacji z nazwami nadawanymi przez
    system.

    A w telefonie nie mam myszki, i nie mam jak najechac :-)

> [...]
    >omawiam, a w odpowiedzi dostaję "ale ja wolę tak". Bez
    >kontrargumentacji,
    >czy próby obiektywnego spojrzenia na temat.

    O to to to - jak ci pisze, ze szybki przelew z emaxa moze i jest
    fajny, bo wystarczy jeden klik na trojkat, ale ni ch* nie mozna tego
    nazwac intuicyjnym, to widze "nowy jest dobry, bo jest nowy", bez
    sladu kontrargumentacji :-)

    Dobra, chyba sie nie zrozumielismy - myslalem ze proponujesz wyszukac
    z historii przelewow i powtorzyc.

    Mozna i normalnie, przelew, pare liter, wybor z krotkiej listy ... no
    ale nie to krytykujemy :-)

    >W czasie prowadzenia samochodu to się skupiasz na prowadzeniu
    >samochodu.

    No wlasnie, i nie mam ochoty wpisywac literek :-)

    >Jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    A ja to juz widzialem.
    Ale ja mam popularne nazwisko.

> [...]
    >wielofunkcyjne (nota bene także wprowadzona np. w Chrome - gdzie
    >pasek adresu jest jednocześnie wyszukiwarką) usprawnia i przyspiesza

    Ale mowimy o przegladarce z wyszukiwarka, czy interfejsie bankowym ?
    Bo to, ze cos jest popularne w zastosowaniu X, nie znaczy, ze jest
    dobre dla zastosowania Y.

    P.S. Podaj nr konta ... bo tak mi sie cos skojarzylo - wysle ci ktos
    przelew na 1 zl, konto bedzie fake na nazwisko Wojciech Bancer, albo w
    tytule przelewu to wpisze ... ciekaw jestem czy kiedys nie przelejsz
    jakies sumy przez pomylke w wyszukiwaniu odbiorcy :-)

    J.

  • 150. Data: 2015-05-14 14:35:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Za gaz ... byc moze.
    > Nazwa odbiorcy dla mojego telefonu w nju brzmi "Orange", i to nie jest
    > jedyny telefon :-)

    Ale nr rachunku jest odmienny.

    > tak sobie wlasnie ulatwilem. Wiec teraz nie moge wyszukac "za
    > telefon", bo w tytule jest "faktura nr ....".
    > I jak tu wyszukac faktury tylko z gazowni, albo za konkretny telefon ?

    jak wyżej. Wystarczy dowolne kryterium które jest spełnione wyłącznie
    dla danych przelewów.

    > Nie ma, bo w mbanku to kosztuje 2zl, choc nie ma to zwiazku z
    > interfejsem :-)

    Ja mam za free :)

> [...]
    > Szybciej przelacze na stary widok, wyselekcjonuje operacje mniejsze
    > niz 1000zl, wyeksportuje do excela i tam sobie podsumuje :-)

    Więc masz wybór "to i to". Wiadomo, ze do bardziej hardkorowych operacji
    excel jest lepszy. :)

    > Moze gdzies na rachunku lokaty ... pokaze się to, czy historii lokat w
    > zbiorczym zestawieniu nie ma ?

    Pokaże z tych rachunków które masz zaznaczone po lewej (domyślnie rachunek
    główny).

    > A jak lokate zlikwiduje, to siegnie mi do ich danych historycznych ?
    > Cos mi sie wydaje ze nie.

    No ale likwidacja oznacza przelew na rachunek emax lub bieżący,
    więc jest do wyłapania.

    > Pozostaje mi wierzyc na slowo ..

    Bardzo przydatne. Nie muszę już definiować odbiorcy typu urząd
    miasta X, Y, Z, gdzie przelewam podatki 4x do roku. Wystarczy
    mi historia przelewów.

    > 26 cyfr, poj* Cie ? :-)

    Ctrl+c & ctrl+v :)

    > Bo na razie wpisalem 4, to nic nie znalazlo.
    > Ze spacjami, czy bez ? pierwsze czy ostatnie ?

    Spacje obojętne, byle cały numer.

    > A w telefonie nie mam myszki, i nie mam jak najechac :-)

    W telefonie, proszę ja Ciebie to się używa dedykowanej apki,
    a nie wydziwia z interfejsami webowymi :)

    > Mozna i normalnie, przelew, pare liter, wybor z krotkiej listy ... no
    > ale nie to krytykujemy :-)

    No właśnie to. Ludzie idą "starym wzorcem", pieczołowicie wchodzą do
    ksiązki, przewijają te swoje listy, a potem narzekają że taaaki ten system
    niewygodny.

    A nowe feature leży odłogiem i czeka na lepsze czasy :)

    > No wlasnie, i nie mam ochoty wpisywac literek :-)

    Ale przelewy już masz ochotę robić? ;p
    To już jest wymyślane :->

> [...]
    > tytule przelewu to wpisze ... ciekaw jestem czy kiedys nie przelejsz
    > jakies sumy przez pomylke w wyszukiwaniu odbiorcy :-)

    Już tu wrzucałem. Swoje konta mam w ulubionych. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl