  • From: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank ujawnil moje dane osobowe
    Date: Tue, 25 May 2004 19:45:02 +0200

    On Tue, 25 May 2004 17:29:12 +0000 (UTC), "Pieguska"

    >osobie trzeciej, ktora dokonala przelewu na moj rachunek
    >to chyba sprzeczne z ustawa o ochronie danych osobowych
    >czy moge gdzies zlozyc skarge?
    >mam pisemne dowody potwierdzajace fakt ujawnienia moich danych, wraz z
    >nazwiskiem pracownicy banku, ktora to zrobila

    Zanim złożysz skargę weź pod uwagę, że pracownika najprawdopodbniej
    zwolnią za to z pracy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Oczywiście
    możesz powiedzieć co mnie to obchodzi i ok - masz racje. Pytanie tylko
    czy szkoda wyrządzona Tobie przez ujawnienie Twoich danych osobowych
    będzie współmierna z konsekwencjami niewątpliwie nagannego i
    bezprawnego zachowania pracownika banku. Ja bym się mocno zastanowił
    na Twoim miejscu ale nie wykluczam,że gdybym znał kontekst, zakres
    ujawnionych danych to jednak złożyłbym skragę. Na pewno nie
    odpuściłbym gdyby złamano tajeemnicę bankową dotyczącą np. salda
    mojego rachunku.

    Aha adresy e-mailowe mBanku mają format: j...@m...com.pl,
    mozesz oczywiście napisać w tradyyjnej formie a adres zmajdzisz w
    dokumentach Twojego rachunku :-)

    --
    Lech 'obatal' Zakrzewski