  • 1. Data: 2006-11-06 12:58:02
    Temat: millenium + podwyzszenie kredytu
    Od: "s" <...@...pl>

    Witam, wystapilem z wnioskiem o zwiekszenie kredytu mieszkaniowego o wartosc
    remontu, jaki w nim przeprowadzilem. Przedlozylem 1,5 miesiaca temu
    wszystkie dokumenty [ w tym kretynski wyciag z konta ], faktury, podpisalem
    wszystko, po 4 tygodniach przyszla pani na 5 minu i zrobila fotki...
    Ile im to czasu moze zajac?
    zero informacji od nich, nikt nic kompletnie nie wie...

  • 2. Data: 2006-11-06 15:08:16
    Temat: Re: millenium + podwyzszenie kredytu
    Od: "Jacek" <jacek12q@op(wytnij).pl>

    Użytkownik "s" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fotki...
    > Ile im to czasu moze zajac?
    > zero informacji od nich, nikt nic kompletnie nie wie...

    Ja czekałem na kredyt 2 miesiące i się nie doczekałem...
    Gdzie indziej dostałem w 4 dni.
    Millennium omijać szerokim łukiem.

    pozdrowienia