  • Data: 2010-09-10 08:42:19
    Temat: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)

    Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie
    superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w
    cenie 5pln/mc"
    no i się zaczyna:
    - w celu identyfikacji proszę Pana o podanie daty urodzenia
    - nie podam Pani daty urodzenia bo przecież to Pani do mnie dzowni i powinna
    wiedzieć do kogo dzwoni a na dodatek dzwoni Pani z zastrzeżonego numeru
    - ale ja nazywam się Pani Kowalska i pracuję w mbanku. Może Pan zadzownić do
    mbanku i sprawdzić
    - no dobrze ale koło mnie też siedzi Pani Kowalska i twierdzi że pracuje w
    mbanku. Czy w mbanku pracują dwie Panie Kowalskie?
    i tak w kółko że ona przecież pracuje w mbanku itd itd
    Trochę mi się spieszyło i zakończyłem rozmowę, ale już szykowałem się że z
    tekstem że przecież Ona na pewno dobrze przygotowała się do naszej rozmowy i
    wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

    heh co za czasy

    Piotr