  • 1. Data: 2005-04-09 13:15:07
    Temat: mobile bank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witam,
    czy mozecie polecic jakis bank majacy dobry serwis dla PDA?
    Niestety m&MultiBank odpadaja ze wzgledu na trudnosci z dostepem przez WAP
    (a raczej prczy pomocy Opery, a nie stndardowej przegladarkiw telefonie) i
    przez duzy ciezar 'normalnych' stron. Inteligo odpada ze wzgledu na koszty
    operacji.
    Wydaje mi sie, ze dosc dobrze moze sie sprawdzac vwbank. Z tego co widzielem
    w demo serwis jest dosc prosty i powinien prawidlowo dzialac z palmtopem.

    Maciej

    PS czy w ogole to wap.multibank.pl to jeszcze istnieje? U mnie ciagle
    "Unable to resolve target system name wap.multibank.pl"