  • Data: 2009-02-15 11:04:09
    Temat: money back która która karta na najlepszych warunkach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    karty money back

    polbank era - 39zł, wydane 5,5k to 20zł, wydane 10,8 to 0zł
    bzwbk - nie bardzo mogę się doszukać
    ge money 1,5%, bank 85zł za wydanie

    wygląda że mógłbym się zmieścić w polbank ery 20zł opłaty choć nie do końca
    czy to się wogóle opłaca z tymi kartami, biorąc pod uwagę że mam bezpłatną
    mbankową?

    bo jest money back w powyższych ale i opłata za używanie