  • 1. Data: 2007-05-07 06:29:46
    Temat: motobank.pl - nastepni genialnii bankowcy
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    To jakas chora fobia z ta nazwa bank ?
    nastepna jakas podejrzana instytucja chce sie wylansowac jako bank
    chodz ci prowadza dzialanosci ubezpieczeniowa

  • 2. Data: 2007-05-07 09:56:30
    Temat: Re: motobank.pl - nastepni genialnii bankowcy
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    > To jakas chora fobia z ta nazwa bank ?
    > nastepna jakas podejrzana instytucja chce sie wylansowac jako bank
    > chodz ci prowadza dzialanosci ubezpieczeniowa

    poza tym to kupa dziada, na niczym się nie znają,
    panienki zadają niedorzeczne pytania i ofertę mają marną,

    potem wydzwaniają, trują dupę nie mając ciekawego ubezpieczenia do
    zaoferowania

    S.

  • 3. Data: 2007-05-07 10:47:50
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    podam jeszcze jeden przyklad, jak swego czasu jezdzilem po kraju to w
    jakies dziurze spotkalem "bank piwny" ;-)
    oczywiscie byl to sklep z piwem, ale nazwa interesujaca no i (jak to w
    banku) wybor trunkow byl nawet spory...

> [...]
    > panienki zadają niedorzeczne pytania i ofertę mają marną,
    >
    > potem wydzwaniają, trują dupę nie mając ciekawego ubezpieczenia do

    oferta raczej srednia, ale i tak co roku ide do punktu, aby pogadac, a nuz
    bedzie taniej niz w salonie samochodowym ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-07 12:07:03
    Od: "Sebastian Ciesielski" <s...@p...fm>

    > oferta raczej srednia, ale i tak co roku ide do punktu, aby pogadac, a nuz
    > bedzie taniej niz w salonie samochodowym ;-))

    pewnie, jak nie, to zwrócą pieniądze - ciekawe na jakiej zasadzie, kiedy
    auto jest w leasingu,
    normalny broker to chociaż przyzna, że nie ma dobrej oferty w porównaniu z
    salonem, a ci dupotrujcy wydzwaniają

    S.

  • 5. Data: 2007-05-07 12:11:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > normalny broker to chociaż przyzna, że nie ma dobrej oferty w porównaniu
    > z salonem, a ci dupotrujcy wydzwaniają
    >
    > S.

    nawet w LINK4 tak jest, jak mowie, ze mam auto z salonu, a ubezpieczenie w
    pakiecie to przyznaja, ze ich oferta moze nie byc konkurencyjna...i od 3
    lat nie jest

    tym razem zastanawiam sie tez nad oferta ubezpieczeniowa mBanku, wyglada
    niezle, chociaz wszystko okaze sie jasne jak w salonie mi powiedza ile
    zaplace w tym roku...

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-08 20:45:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 May 2007 08:29:46 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >To jakas chora fobia z ta nazwa bank ?
    >nastepna jakas podejrzana instytucja chce sie wylansowac jako bank
    >chodz ci prowadza dzialanosci ubezpieczeniowa

    OIMW to jest broker ubezpieczeniowy albo multiagent.