  • Data: 2006-04-10 09:50:11
    Temat: negocjacje z PKO BP (kredyt hipoteczny) - totalna zlewka
    Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w koncu sie odwazylem :)
    Naczytawszy sie postow od grupowiczow wreszcie zebralem sie w sobie i w
    lekko bojowym nastroju ruszylem do swego odzialu. Tam poprosilem o
    historie rachunku niedwuznacznie dajac do zrozumienia ze dosc tego i
    chce znmienic bank.
    I co i nic :)
    Pani absolutnie nie wykazala zainteresowania. Na odchodnym spytala
    jeszcze do ktorego banku sie przenosze.
    A to ci historia a tyle sobie obiecywalem :)
    Ale moze to jestz nieoplacalne w moim wypadku. Zostalo mi do splacenia
    7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)

    PanTalon