    From: "RS" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: newsletter ministerstwa finansów
    Date: Thu, 20 Feb 2003 20:22:15 +0100

    czy może udało się komuś skutecznie zapisać do tego ministerialnego
    wynalazku?

    dostawałem listy do początku lutego ale jak jacyś innowacyjni webpsuje
    zabrali się za strony MF bez słowa listy przestały przychodzić a zapis nowy
    jest istnym absurdem.
    najpierw ostrzegają, że potwierdzenie może nadejść po ... ups ... 24
    godzinach a jak już przyjdzie to po odesłaniu mam komunikat, że odrzucono
    prośbę bo najprawdopodobniej podałem zły adres !!! zły - a w jaki sposób
    przyszło do mnie wstępne potwierdzenie rejestracji?

    absurd

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl