eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news
    .gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
    Date: Wed, 21 Aug 2002 11:07:06 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 57
    Message-ID: <ajvs8q$i8l$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.0.103.134
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1029928026 18709 172.20.26.236 (21 Aug 2002 11:07:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Aug 2002 11:07:06 +0000 (UTC)
    X-User: kzwiru
    X-Forwarded-For: 10.0.103.134, proxy.pbk.pl
    X-Remote-IP: 10.0.103.134
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:199020
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello!

    postanowiłem sprawdzić jak działa "zasilenie na ósemkę sms'em"
    w SIM +, ( http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasileniesms.html )
    oto scenariusz akcji:

    udział biorą: karta MC Citka, bankomat euronetu

    15-VIII zarejestrowałem się w Euronecie (wieczorem) - powinna przyjść smsem
    informacja że rejestracja udana "Dodatkowo na wskazany numer telefonu Simplus
    wysyłana jest wiadomość SMS:
    Rejestracja usługi &#8222;Zasilenie przez SMS": udana"
    - nic nie przyszło ;-)

    następnie zmieniłem hasło, powinno przyjść potwierdzenie: "Każdą zmianę hasła
    system potwierdzi komunikatem SMS. Hasło można zmieniać w dowolnej chwili" -
    potwierdzenie przyszło - 19 VIII (rano)

    16-VIII wysłałem sms'a zasilającego: "Zasilenie konta odbywa się poprzez
    wysłanie z telefonu, który wskazaliśmy podczas rejestracji usługi wiadomości
    tekstowej SMS o treści: ZK kwota hasło na numer 8080" aby doładować konto pre-
    paida o 50 pln, i .... ciiiiisza.

    Pod wieczór przyszedł pierwszy z tych sms'ów: "Po pozytywnej weryfikacji
    numeru Simplus, hasła oraz dostępnego limitu na karcie bankowej użytkownik
    otrzymuje:
    1) krótką wiadomość tekstową SMS z potwierdzeniem transakcji,
    2) krótką wiadomość tekstową SMS informującą o zasileniu konta. "
    Sms z potwierdzeniem transakcji przyszedł ale konta nie doładowało ;-)

    17-VIII (SOBOTA !!!) obciążona zostaje karta CitiBanku, kwota 50 pln
    treść: "DOLADOWANIE SMS WARSZAWA PL" (czyli tak jak mnie zapewniano w
    euronecie - jest to transakcja POS'owa), doładowania karty pre-paid brak.

    18-VIII (niedziela)ciiiisza
    19-VIII (poniedziałek) rano przychodzi sms potwierdzający zmianę hasła z
    piątku, potem cisza, konto cały czas nie doładowane.
    wieczzorem dopiero przyszedł sms z informacją że konto zostało doładowane.

    czyli od piątku do poniedziałku wieczorem transakcja była w realizacji ;-)
    trochę długo, szczególnie że ta możliwość ma wyeliminowac konieczność
    szukania kiosków, zdrapek itd. i stworzyć możliwość doładowania karty w
    każdej chwili - będąc gdziekolwiek, nawet (teoretycznie za granicą)

    jedyne co mają na wytłumaczenie to to że jest to pilotaż,
    ale mimo wszytko zaczął się on 15 marca więc teraz powinno już śmigać.

    Mail wysłany zostaje do osoby zajmującej się tym w Euronecie, jeżeli ktoś
    może skontaktować się z odpowiednim człowiekiem u operatora - warto mu chyba
    przesłać go, żeby wiedział co poprawić.

    Jak myślicie co zastopowało całą akcję? że trwało to 3 dni zamiast 3 minut ?

    Karol Żwiruk

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1