  • 1. Data: 2009-11-12 20:29:53
    Temat: nieatrakcyjnosc providentu
    Od: z...@o...pl

    znajomy chciał kasę na już, wyslał sms we wtorek
    pani telefonistka obiecala że przedstawiciel zadzwoni
    w ciagu 24h, potem świeto niepodleglosci, dzis agent
    zadzwonił i umówił sie na późne popołudnie, przybył
    wieczorem, klient zrezygnował bo chodziło o czas,
    a sam kontakt zdaniem klienta nastapił stanowczo za późno.

    tak sobie myślę że z tymi lichwiarzami jest coś nie tak
    jeżeli tak mocno zdzierają z ludzi wielkie procenty
    to jedyny ich atut to czas realizacji i elastyczna
    procedura dla osób bez udokumentowanej zdolności kredytowej

    jeśli provident przez chciwość (mało płaci pracownikom
    stąd nie opłaca sie pracować dla nich na pełny etat w dzień
    a ich przestawiciele sa dostepni tylko wieczorami) zaniedbuje
    czynnik czasowy, TO CHYBA PROSI SIĘ O BANKRUCTWO...

  • 2. Data: 2009-11-12 20:49:58
    Temat: Re: nieatrakcyjnosc providentu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:
> [...]
    > a ich przestawiciele sa dostepni tylko wieczorami) zaniedbuje
    > czynnik czasowy, TO CHYBA PROSI SIĘ O BANKRUCTWO...

    napisz do kasi...

  • 3. Data: 2009-11-12 21:00:02
    Od: z...@o...pl

    > napisz do kasi...

    a kto to jest? naczelny strateg provident polska sa? :P

  • 4. Data: 2009-11-13 13:25:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-12 21:29, z...@o...pl wrote:
> [...]
    > to jedyny ich atut to czas realizacji i elastyczna
    > procedura dla osób bez udokumentowanej zdolności kredytowej

    Myślę, że oni nie na wymagających szybkości zarabiają, tylko na
    tych, co nie mają żadnych szans na kredyt gdzie indziej...

    witrak()