  • 131. Data: 2004-06-17 20:02:28
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "SP9LWH" <s...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:cassme$jmf$1@news.onet.pl...

    > I do dziś mnie to nie obchodziło:-)

    stary no to zastanow sie dwa razy, bo pani kasjerka z HH wezwie policje jak
    Cie zobaczy
    rafal urbanelis

  • 132. Data: 2004-06-17 20:02:43
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Mam napisać większymi literami?

    A UMIESZ WIĘKSZYMI?

  • 133. Data: 2004-06-17 20:03:24
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:casss0$3h8$1@news.onet.pl...
    > Glenn, PAJACU,

    Szacunek dla PANI Glenn

  • 134. Data: 2004-06-17 20:03:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > prosze o przytoczenie danego paragrafu.

    Brak zastrzeżenia o transliteracji w umowie o ROR + umowa o kartę gdzie
    zawarte były znaki do umieszczenia na karcie (w tym wypadku nazwisko). Z
    resztą inicjator wątku napisał, że kartę z umlautem już miał. Tylko teraz
    podobno się "nie da" ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 135. Data: 2004-06-17 20:04:45
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > hola hola a niby dlaczego twierdzisz ze Ű jest wlasnoscia hiszpanow?
    > bratanki nasi wegrzy rowniez posiadaja taka literke!

    Takoż i Ci bratankowie posiadają w swoim alfabecie literkę Ü - więc nie
    jest to też literka li tylko niemiecka ;-)

    Marek

  • 136. Data: 2004-06-17 20:05:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ubiegajac sie o karte podpisujesz wniosek o wydanie karty a nie umowe. Ty
    > prosisz bank aby Ci raczyl wydac karte. Bank ta karte raczyl Ci wydac i
    napisal
    > naswojej wlasnoci jak chcial. W tym momencie mozesz podpisac umowe o
    uzywanie
    > jej. Lub jesli masz fanaberie, bo Twoje imie zostalo zmienione, stalao sie
    > brzydsze bez ogonka to NIE PODPISUJESZ UMOWY.

    Co na to ustawa i EIP mówiąca, że nie można wydać karty bez podpisania umowy
    ;-))))) Najpierw umowa-później karta.

  • 137. Data: 2004-06-17 20:06:02
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    umowa o kartę gdzie

    WNIOSEK O KARTĘ!!!

    --
    JaKi

  • 138. Data: 2004-06-17 20:07:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sarpedon <f...@t...cy> wrote:
    > dlugopisem, to jeszcze kilka lat temu mialem karte z poprawna
    > pisownia... ale tylko raz takie cos sie udalo

    w PKO BP?

    > jezeli w umowie jest mowa o transkrypcji to moim zdaniem spoko - bank
    > postepuje zgodnie z umowa ale jesli nie ma mowy to bank ewidentnie
    > lamie warunki

    Jakie warunki?
    Jaki paragraf zmusza go bank do tego?

    http://www.PRnews.pl

  • 139. Data: 2004-06-17 20:08:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dobrze. Prosze cie zatem o przepisy, ktore zoboiwazuje banki do
    korzystania
    > z zagranicznej czcinki (albo w ogole do jakiejkolwiek czcionki ma kartach-
    > pewne banki nadal nie stosuja polskich ogonkow).

    Umowa z klientem.

    > Bo jesli takiego prawa nie ma, to wybacz, ze tak damy, ale pieprzysz jak
    > potluczona!

    Odwal się ;-)))) PKO BP wydawało karty z poprawnym zapisem nazwiska, teraz
    "nie może". Cud natury.

  • 140. Data: 2004-06-17 20:09:33
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Nigdzie nie pisałam o umowach papierowych!

    <cite>

    > Dikumentem swiadczacym o koniecznosci splaty kredytu bedzie umowa o KK a
    nie
    > sama karta.

    Nie piszę o KK, tylko o kredycie w ogóle. Chyba rozróżniasz kredyt od KK
    ;-))) ?

    >Wiec przyklad niestety zly.

    A niby dlaczego? Kredyt zaciągnął ŁĄKA, a bank ściga LAKA. Nie widzisz
    różnicy?

    To o czym niby tu jest mowa?

    </cite>

    > Państwo polskie wydało dokumenty z umlautem. Bank nie jest od tego, żeby
    > komus nazwisko zmieniał.

    Nie zmienia - pisze zgodnie z polska trakskrytpcja je bo jest bankiem ktorego
    jezykiem urzedowym jest POLSKI

    > Nie "jak ja chcę" tylko "jak bank podpisał umowę z klientem". Drobna
    > różnica.

    Dopusc do swiadomosci ze podpisujesz WNIOSEK o wydanie karty a nie umowe na
    wstepie.

    --
    JaKi